Główna/Blog/Szkolenia/Newspoint & More Bananas On The Marketing Tour. Przystanek Łódź [szkolenie]
Newspoint & More Bananas On The Marketing Tour. Przystanek Łódź [szkolenie]
2 stycznia 2020, Robert Sadowski
Zapraszamy na kolejny przystanek naszej marketingowej trasy po Polsce. Już niedługo pojawimy się w Łodzi, gdzie ekipy Newspoint i More Bananas zaleją miasto wiedzą o internetowym marketingu. Startujemy z darmowymi zapisami!
Zapraszamy na wyjątkowy cykl darmowych szkoleń i warsztatów mających na celu zachęcić Was do rozpoczęcia przygody z marketingiem & PR lub pogłębienia wiedzy w tym temacie.
Kolejnym odwiedzonym przez nas miastem będzie Łódź, gdzie już 20 stycznia przedstawimy Wam metody, porady, triki i narzędzia, które pomogą każdej, nawet małej firmie skutecznie zaistnieć w mediach społecznościowych, na portalach, wyszukiwarkach internetowych i podjąć współpracę z influencerami.
Patronem tego łódzkiego szkolenia zostało PR Talks Łódź.
Wgryź się w tematy prowadzenia social mediów, walki z kryzysami, współpracą z influencerami i walką o pozycjonowanie w internecie!
Plan wydarzenia:
I – Monitoring mediów – praktyczne zastosowania dla działów komunikacji i nie tylko – Anna Piskorska, Newspoint:
Ciekawe przykłady zastosowania monitoringu mediów. Jak przetrwać w zalewie bombardujących nas informacji? Wsparcie employer brandingu i działów HR. Monitoring nie tylko dla dziennikarzy i działów PR. Jak pomogliśmy służbom specjalnym.
II – Skuteczne działania w Social Media – Anna Ledwoń, More Bananas:
Od wielu lat pytanie nie jest już czy być obecnym w Social Media, ale jak robić to dobrze i efektywnie. Media społecznościowe wpływają na budowanie świadomości marki, decyzje konsumenckie, wspierają obsługę Klienta, a coraz częściej wpływają na zwiększenie zysków Twojej firmy. Dowiesz się, dlaczego kluczowa jest strategia, a działania długofalowe są skuteczniejsze niż szybkie zrywy. Jakie posty tworzyć, jak działa algorytm Facebooka, jak pisać i czy warto tworzyć płatne reklamy. A do tego poznasz narzędzia, które ułatwią Ci pracę.
III – Kryzys w mediach – ucz się na cudzych błędach – Ola Kamińska, Newspoint:
Jak książkowo reagować na kryzysy w mediach? Czy da się kryzysowi zapobiec albo ograniczyć jego zasięg? Na przykładzie kilku przypadków z ostatniego roku pokażę, co było przyczynkiem kryzysu, jak informacja rozchodziła się w mediach, jaka była reakcji marki oraz jak była ona oceniana przez środowisko i internautów.
IV – Jak zdobywać najwyższe pozycje w wyszukiwarce Google – potrzeba synergii SEO, PR i content marketingu – Robert Sadowski, Newspoint:
Jak skutecznie pozycjonować się w Google? Co wpływa na wzrost pozycji strony internetowej? Dlaczego długi ogon jest lepszy od krótkiego? Które słowa kluczowe wpłyną na pozyskanie większej liczby klientów? Czemu content marketing jest taki ważny? Co to są snippety?
V – Wykorzystanie influencer marketingu w promocji firmy, produktu lub usługi – Karolina Kumor, More Bananas:
Influencer marketing to aktualnie jeden z wiodących trendów w strategii marketingowej. Statystyki mówią same za siebie: 84% marketerów uważa go za efektywny, a wydany 1 dolar inwestycji przekłada się na 7,68 dolara zysku.
Jak skutecznie wykorzystać influencer marketing w promocji swojej marki, na co zwrócić uwagę przy planowaniu kampanii z twórcami internetowymi i jak sprawdzić efekty tych działań? Czyli przydatne wskazówki wyniesione z własnych doświadczeń pracy z influencerami oraz obserwacji rozwoju tej gałęzi marketingu.
Łódź i okolice – zapraszamy serdecznie!
Uwaga – liczba miejsc ograniczona. Wymagana rejestracja: https://evenea.pl/event/onthemarketingtour/