Newspoint & More Bananas On The Marketing Tour. Przystanek Łódź [szkolenie]

2 stycznia 2020, Robert Sadowski

Zapraszamy na kolejny przystanek naszej marketingowej trasy po Polsce. Już niedługo pojawimy się w Łodzi, gdzie ekipy Newspoint i More Bananas zaleją miasto wiedzą o internetowym marketingu. Startujemy z darmowymi zapisami!

Zapraszamy na wyjątkowy cykl darmowych szkoleń i warsztatów mających na celu zachęcić Was do rozpoczęcia przygody z marketingiem & PR lub pogłębienia wiedzy w tym temacie.

Kolejnym odwiedzonym przez nas miastem będzie Łódź, gdzie już 20 stycznia przedstawimy Wam metody, porady, triki i narzędzia, które pomogą każdej, nawet małej firmie skutecznie zaistnieć w mediach społecznościowych, na portalach, wyszukiwarkach internetowych i podjąć współpracę z influencerami.

Patronem tego łódzkiego szkolenia zostało PR Talks Łódź.

Wgryź się w tematy prowadzenia social mediów, walki z kryzysami, współpracą z influencerami i walką o pozycjonowanie w internecie!

SZCZEGÓŁY W WYDARZENIU
ZAREZERWUJ MIEJSCE JUŻ TERAZ!

Plan wydarzenia:

I – Monitoring mediów – praktyczne zastosowania dla działów komunikacji i nie tylko – Anna Piskorska, Newspoint:
Ciekawe przykłady zastosowania monitoringu mediów. Jak przetrwać w zalewie bombardujących nas informacji? Wsparcie employer brandingu i działów HR. Monitoring nie tylko dla dziennikarzy i działów PR. Jak pomogliśmy służbom specjalnym.

II – Skuteczne działania w Social Media – Anna Ledwoń, More Bananas:
Od wielu lat pytanie nie jest już czy być obecnym w Social Media, ale jak robić to dobrze i efektywnie. Media społecznościowe wpływają na budowanie świadomości marki, decyzje konsumenckie, wspierają obsługę Klienta, a coraz częściej wpływają na zwiększenie zysków Twojej firmy. Dowiesz się, dlaczego kluczowa jest strategia, a działania długofalowe są skuteczniejsze niż szybkie zrywy. Jakie posty tworzyć, jak działa algorytm Facebooka, jak pisać i czy warto tworzyć płatne reklamy. A do tego poznasz narzędzia, które ułatwią Ci pracę.

III – Kryzys w mediach – ucz się na cudzych błędach – Ola Kamińska, Newspoint:
Jak książkowo reagować na kryzysy w mediach? Czy da się kryzysowi zapobiec albo ograniczyć jego zasięg? Na przykładzie kilku przypadków z ostatniego roku pokażę, co było przyczynkiem kryzysu, jak informacja rozchodziła się w mediach, jaka była reakcji marki oraz jak była ona oceniana przez środowisko i internautów.

IV – Jak zdobywać najwyższe pozycje w wyszukiwarce Google – potrzeba synergii SEO, PR i content marketingu – Robert Sadowski, Newspoint:
Jak skutecznie pozycjonować się w Google? Co wpływa na wzrost pozycji strony internetowej? Dlaczego długi ogon jest lepszy od krótkiego? Które słowa kluczowe wpłyną na pozyskanie większej liczby klientów? Czemu content marketing jest taki ważny? Co to są snippety?

V – Wykorzystanie influencer marketingu w promocji firmy, produktu lub usługi – Karolina Kumor, More Bananas:
Influencer marketing to aktualnie jeden z wiodących trendów w strategii marketingowej. Statystyki mówią same za siebie: 84% marketerów uważa go za efektywny, a wydany 1 dolar inwestycji przekłada się na 7,68 dolara zysku.
Jak skutecznie wykorzystać influencer marketing w promocji swojej marki, na co zwrócić uwagę przy planowaniu kampanii z twórcami internetowymi i jak sprawdzić efekty tych działań? Czyli przydatne wskazówki wyniesione z własnych doświadczeń pracy z influencerami oraz obserwacji rozwoju tej gałęzi marketingu.

Łódź i okolice – zapraszamy serdecznie!

Uwaga – liczba miejsc ograniczona. Wymagana rejestracja: https://evenea.pl/event/onthemarketingtour/



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

4 stycznia 2024, Robert Sadowski

Newspoint & IMM & More Bananas On The Marketing Tour 2. Przystanek Kielce [szkolenie]

W 2019 i 2020 roku wraz z agencją kreatywną More Bananas wyruszyliśmy w wielką marketingową podróż po Polsce. Odwiedziliśmy kilka miast i przekazaliśmy naszą wiedzę i doświadczenia biznesowe z szeroko pojętego marketingu internetowego. Cykl cieszył się dużą popularnością. Potem przyszła pandemia covid, lock down i musieliśmy przerwać te szkolenia. W tym roku postanowiliśmy wrócić do...

13 września 2023, Robert Sadowski

Webinar Newspoint: Mapping influencerów

Zapraszamy na 42. webinar Newspoint. Robert Sadowski – Digital Marketing Manager Newspoint pokaże, jak znaleźć najbardziej odpowiednich influencerów dla danej marki i jakie narzędzia do tego wykorzystać. Influencer marketing (IM) od kuchni – praktyczna wiedza od analityków mediów.

6 czerwca 2023, Robert Sadowski

Webinar Newspoint: Dlaczego warto korzystać z monitoringu mediów?

Zapraszamy na 41. webinar Newspoint. Anna Piskorska – Business Development Manager Newspoint pokaże, o co najczęściej firmy pytają przed podjęciem współpracy z platformami do monitorowania mediów.