Newspoint & More Bananas On The Marketing Tour. Przystanek Lublin [szkolenie]

17 października 2019, Kamil Kalinowski

Kolejny przystanek naszej marketingowej trasy po Polsce. Już niedługo pojawimy się w Lublinie, gdzie ekipa Newspoint i More Bananas zaleje miasto wiedzą o internetowym marketingu. Startujemy z darmowymi zapisami!

Zapraszamy na wyjątkowy cykl darmowych szkoleń i warsztatów mających na celu zachęcić Was do rozpoczęcia przygody z marketingiem lub pogłębienia wiedzy w tym temacie.

Drugim odwiedzonym przez nas miastem będzie Lublin, gdzie już 6 listopada przedstawimy Wam metody, porady, triki i narzędzia, które pomogą każdej, nawet małej firmie skutecznie zaistnieć w mediach społecznościowych, na portalach, wyszukiwarkach internetowych, a nawet w mediach tradycyjnych.

Wgryź się w tematy prowadzenia social mediów, walki z kryzysami, współpracą z influencerami i walką o pozycjonowanie w internecie!

SZCZEGÓŁY W WYDARZENIU
ZAREZERWUJ MIEJSCE JUŻ TERAZ!

Plan wydarzenia:

I – Monitoring mediów – 12 praktycznych celów wykorzystywania monitoringu mediów – oczami sprzedawcy – Mariusz Mika, Newspoint:
Temat monitoringu mediów kojarzony był dotąd ze środowiskiem PR Managerów w firmach. W związku, z coraz częściej, zacierającą się granicą między standardowym PR-em, content marketingiem, HR, marketingiem a nawet e-commerce, od pewnego czasu media zaczęli śledzić także reprezentacji w/w działów. Dlaczego tak się dzieje? O tym właśnie chciałbym opowiedzieć i odpowiedzieć na pytania: Do czego potrzebny jest nam monitoring mediów? Jakie praktyczne wskazówki możemy wyciągnąć z jego monitoringu? Dlaczego monitoring mediów to już nie tylko domena PR Managerów? I w jaki sposób działy e-commerce, nie wspominając o samym marketingu, mogą szukać inspiracji w monitoringu mediów?

II – Skuteczne działania w Social Media – Anna Ledwoń, More Bananas:
Od wielu lat pytanie nie jest już czy być obecnym w Social Media, ale jak robić to dobrze i efektywnie. Media społecznościowe wpływają na budowanie świadomości marki, decyzje konsumenckie, wspierają obsługę Klienta, a coraz częściej wpływają na zwiększenie zysków Twojej firmy. Dowiesz się, dlaczego kluczowa jest strategia, a działania długofalowe są skuteczniejsze niż szybkie zrywy. Jakie posty tworzyć, jak działa algorytm Facebooka, jak pisać i czy warto tworzyć płatne reklamy. A do tego poznasz narzędzia, które ułatwią Ci pracę.

III – Kryzys w mediach – ucz się na cudzych błędach – Ola Kamińska, Newspoint:
Chcesz wiedzieć, jak rozsądnie reagować na kryzysy w mediach? Czy da się jemu zapobiec albo ograniczyć jego zasięg? Na przykładzie kilku przypadków pokażę, co było przyczynkiem kryzysu, jak informacja rozchodziła się w mediach, jaka była reakcji marki oraz jak była ona oceniana przez środowisko i internautów.

IV – Jak zdobywać najwyższe pozycje w Google – synergia SEO, PR i content marketingu – Robert Sadowski, Newspoint:
Jak skutecznie pozycjonować się w Google? Czemu content marketing jest taki ważny? Co wpływa na wzrost pozycji strony internetowej? Dlaczego długi ogon jest lepszy od krótkiego? Jak tworzyć słowa kluczowe? Co to są snippety?

V – Wykorzystanie influencer marketingu w promocji firmy, produktu lub usługi – Karolina Kumor, More Bananas:
Influencer marketing to aktualnie jeden z wiodących trendów w strategii marketingowej. Statystyki mówią same za siebie: 84% marketerów uważa go za efektywny, a wydany 1 dolar inwestycji przekłada się na 7,68 dolara zysku.
Jak skutecznie wykorzystać influencer marketing w promocji swojej marki, na co zwrócić uwagę przy planowaniu kampanii z twórcami internetowymi i jak sprawdzić efekty tych działań? Czyli przydatne wskazówki wyniesione z własnych doświadczeń pracy z influencerami oraz obserwacji rozwoju tej gałęzi marketingu.


Lublin i okolice – zapraszamy!



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

4 stycznia 2024, Robert Sadowski

Newspoint & IMM & More Bananas On The Marketing Tour 2. Przystanek Kielce [szkolenie]

W 2019 i 2020 roku wraz z agencją kreatywną More Bananas wyruszyliśmy w wielką marketingową podróż po Polsce. Odwiedziliśmy kilka miast i przekazaliśmy naszą wiedzę i doświadczenia biznesowe z szeroko pojętego marketingu internetowego. Cykl cieszył się dużą popularnością. Potem przyszła pandemia covid, lock down i musieliśmy przerwać te szkolenia. W tym roku postanowiliśmy wrócić do...

13 września 2023, Robert Sadowski

Webinar Newspoint: Mapping influencerów

Zapraszamy na 42. webinar Newspoint. Robert Sadowski – Digital Marketing Manager Newspoint pokaże, jak znaleźć najbardziej odpowiednich influencerów dla danej marki i jakie narzędzia do tego wykorzystać. Influencer marketing (IM) od kuchni – praktyczna wiedza od analityków mediów.

6 czerwca 2023, Robert Sadowski

Webinar Newspoint: Dlaczego warto korzystać z monitoringu mediów?

Zapraszamy na 41. webinar Newspoint. Anna Piskorska – Business Development Manager Newspoint pokaże, o co najczęściej firmy pytają przed podjęciem współpracy z platformami do monitorowania mediów.