Główna/Blog/Szkolenia/Newspoint & More Bananas On The Marketing Tour. Przystanek Lublin [szkolenie]
Newspoint & More Bananas On The Marketing Tour. Przystanek Lublin [szkolenie]
17 października 2019, Kamil Kalinowski
Kolejny przystanek naszej marketingowej trasy po Polsce. Już niedługo pojawimy się w Lublinie, gdzie ekipa Newspoint i More Bananas zaleje miasto wiedzą o internetowym marketingu. Startujemy z darmowymi zapisami!
Zapraszamy na wyjątkowy cykl darmowych szkoleń i warsztatów mających na celu zachęcić Was do rozpoczęcia przygody z marketingiem lub pogłębienia wiedzy w tym temacie.
Drugim odwiedzonym przez nas miastem będzie Lublin, gdzie już 6 listopada przedstawimy Wam metody, porady, triki i narzędzia, które pomogą każdej, nawet małej firmie skutecznie zaistnieć w mediach społecznościowych, na portalach, wyszukiwarkach internetowych, a nawet w mediach tradycyjnych.
Wgryź się w tematy prowadzenia social mediów, walki z kryzysami, współpracą z influencerami i walką o pozycjonowanie w internecie!
SZCZEGÓŁY W WYDARZENIU
ZAREZERWUJ MIEJSCE JUŻ TERAZ!
Plan wydarzenia:
I – Monitoring mediów – 12 praktycznych celów wykorzystywania monitoringu mediów – oczami sprzedawcy – Mariusz Mika, Newspoint:
Temat monitoringu mediów kojarzony był dotąd ze środowiskiem PR Managerów w firmach. W związku, z coraz częściej, zacierającą się granicą między standardowym PR-em, content marketingiem, HR, marketingiem a nawet e-commerce, od pewnego czasu media zaczęli śledzić także reprezentacji w/w działów. Dlaczego tak się dzieje? O tym właśnie chciałbym opowiedzieć i odpowiedzieć na pytania: Do czego potrzebny jest nam monitoring mediów? Jakie praktyczne wskazówki możemy wyciągnąć z jego monitoringu? Dlaczego monitoring mediów to już nie tylko domena PR Managerów? I w jaki sposób działy e-commerce, nie wspominając o samym marketingu, mogą szukać inspiracji w monitoringu mediów?
II – Skuteczne działania w Social Media – Anna Ledwoń, More Bananas:
Od wielu lat pytanie nie jest już czy być obecnym w Social Media, ale jak robić to dobrze i efektywnie. Media społecznościowe wpływają na budowanie świadomości marki, decyzje konsumenckie, wspierają obsługę Klienta, a coraz częściej wpływają na zwiększenie zysków Twojej firmy. Dowiesz się, dlaczego kluczowa jest strategia, a działania długofalowe są skuteczniejsze niż szybkie zrywy. Jakie posty tworzyć, jak działa algorytm Facebooka, jak pisać i czy warto tworzyć płatne reklamy. A do tego poznasz narzędzia, które ułatwią Ci pracę.
III – Kryzys w mediach – ucz się na cudzych błędach – Ola Kamińska, Newspoint:
Chcesz wiedzieć, jak rozsądnie reagować na kryzysy w mediach? Czy da się jemu zapobiec albo ograniczyć jego zasięg? Na przykładzie kilku przypadków pokażę, co było przyczynkiem kryzysu, jak informacja rozchodziła się w mediach, jaka była reakcji marki oraz jak była ona oceniana przez środowisko i internautów.
IV – Jak zdobywać najwyższe pozycje w Google – synergia SEO, PR i content marketingu – Robert Sadowski, Newspoint:
Jak skutecznie pozycjonować się w Google? Czemu content marketing jest taki ważny? Co wpływa na wzrost pozycji strony internetowej? Dlaczego długi ogon jest lepszy od krótkiego? Jak tworzyć słowa kluczowe? Co to są snippety?
V – Wykorzystanie influencer marketingu w promocji firmy, produktu lub usługi – Karolina Kumor, More Bananas:
Influencer marketing to aktualnie jeden z wiodących trendów w strategii marketingowej. Statystyki mówią same za siebie: 84% marketerów uważa go za efektywny, a wydany 1 dolar inwestycji przekłada się na 7,68 dolara zysku.
Jak skutecznie wykorzystać influencer marketing w promocji swojej marki, na co zwrócić uwagę przy planowaniu kampanii z twórcami internetowymi i jak sprawdzić efekty tych działań? Czyli przydatne wskazówki wyniesione z własnych doświadczeń pracy z influencerami oraz obserwacji rozwoju tej gałęzi marketingu.
Lublin i okolice – zapraszamy!