Newspoint & More Bananas On The Marketing Tour. Przystanek Radom [szkolenie]

29 sierpnia 2019, Kamil Kalinowski

Wszem i wobec ogłaszamy wielką marketingowa podróż po Polsce! We współpracy z More Bananas będziemy odwiedzać kolejne miasta, gdzie całą swoją siłą będziemy zarażać wszystkich zainteresowanych szeroko pojętym marketingiem internetowym. Pierwszy przystanek – Radom!


Zapraszamy na wyjątkowy cykl darmowych szkoleń i warsztatów mających na celu zachęcić Was do rozpoczęcia przygody z marketingiem lub pogłębienia wiedzy w tym temacie.


Naszą podróż zaczynamy od Radomia, gdzie 26 września wyjątkowe osoby z branży marketingowej zaprezentują swoje triki, porady i narzędzia, które pomogą każdej, nawet małej firmie skutecznie zaistnieć w mediach społecznościowych, na portalach, wyszukiwarkach internetowych, a nawet w mediach tradycyjnych.
Marketingowych dróg jest bardzo wiele, a my przedstawimy Wam te najefektywniejsze!

SZCZEGÓŁY W WYDARZENIU
ZAREZERWUJ MIEJSCE JUŻ TERAZ!

Plan wydarzenia:


I – Potrzeba działań marketingowych oraz monitoringu mediów – Aleksandra Chojnacka, Newspoint:
92% klientów wierzy rekomendacjom swoich znajomych i rodziny bardziej, niż innym formom reklamy (badanie Nielsena) – nie znajdziesz bardziej wartościowej reklamy dla Twojej firmy niż zadowoleni klienci. Siła poleceń jest ogromna. Szukaj ich w social media, na blogach, forach i portalach. Monitoruj konkurencję i branżę. W jakich obszarach biznesu monitoring może pomóc firmie i marce. Zapobiegaj kryzysom medialnym. Analizuj swoje działania. Przeprowadzaj audyty mediowe.


II – Warsztat z Panelu Newspoint – zasady działania i funkcje oraz zalety panelu do monitoringu mediów – Mariusz Mika, Newspoint.


III – Jak być numerem 1 w Google – synergia PR, content marketingu i SEO – Robert Sadowski, Newspoint:
Jak skutecznie promować się w 2019 roku. Czemu content marketing jest taki ważny. Co wpływa na wzrost pozycji strony internetowej w Google. Jak tworzyć treści z danych pochodzących z monitoringu mediów.


IV – Skuteczne działania w Social Media – Anna Ledwoń, More Bananas:
Od wielu lat pytanie nie jest już czy być obecnym w Social Media, ale jak robić to dobrze i efektywnie. Media społecznościowe wpływają na budowanie świadomości marki, decyzje konsumenckie, wspierają obsługę Klienta, a coraz częściej wpływają na zwiększenie zysków Twojej firmy. Dowiesz się, dlaczego kluczowa jest strategia, a działania długofalowe są skuteczniejsze niż szybkie zrywy. Jakie posty tworzyć, jak działa algorytm Facebooka, jak pisać i czy warto tworzyć płatne reklamy. A do tego poznasz narzędzia, które ułatwią Ci pracę.


V – Wykorzystanie influencer marketingu w promocji firmy, produktu lub usługi – Karolina Kumor, More Bananas:
Influencer marketing to aktualnie jeden z wiodących trendów w strategii marketingowej. Statystyki mówią same za siebie: 84% marketerów uważa go za efektywny, a wydany 1 dolar inwestycji przekłada się na 7,68 dolara zysku.Jak skutecznie wykorzystać influencer marketing w promocji swojej marki, na co zwrócić uwagę przy planowaniu kampanii z twórcami internetowymi i jak sprawdzić efekty tych działań? Czyli przydatne wskazówki wyniesione z własnych doświadczeń pracy z influencerami oraz obserwacji rozwoju tej gałęzi marketingu.

Kolejne miasta i daty ogłosimy już wkrótce!




Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

4 stycznia 2024, Robert Sadowski

Newspoint & IMM & More Bananas On The Marketing Tour 2. Przystanek Kielce [szkolenie]

W 2019 i 2020 roku wraz z agencją kreatywną More Bananas wyruszyliśmy w wielką marketingową podróż po Polsce. Odwiedziliśmy kilka miast i przekazaliśmy naszą wiedzę i doświadczenia biznesowe z szeroko pojętego marketingu internetowego. Cykl cieszył się dużą popularnością. Potem przyszła pandemia covid, lock down i musieliśmy przerwać te szkolenia. W tym roku postanowiliśmy wrócić do...

13 września 2023, Robert Sadowski

Webinar Newspoint: Mapping influencerów

Zapraszamy na 42. webinar Newspoint. Robert Sadowski – Digital Marketing Manager Newspoint pokaże, jak znaleźć najbardziej odpowiednich influencerów dla danej marki i jakie narzędzia do tego wykorzystać. Influencer marketing (IM) od kuchni – praktyczna wiedza od analityków mediów.

6 czerwca 2023, Robert Sadowski

Webinar Newspoint: Dlaczego warto korzystać z monitoringu mediów?

Zapraszamy na 41. webinar Newspoint. Anna Piskorska – Business Development Manager Newspoint pokaże, o co najczęściej firmy pytają przed podjęciem współpracy z platformami do monitorowania mediów.