O Newspoint mówiło się podczas Kongresu Badaczy
18 października 2014, Paulina Pocheć
W dniach 16-17 października 2014 odbył się jubileuszowy, XV Kongres Badaczy. Z informacji organizatorów, PTBRiO i OFBOR wynika, że była to edycja Kongresu, która miała najwyższą frekwencję i była najlepiej oceniona przez uczestników.
My również mieliśmy w tegorocznym Kongresie Badaczy swój udział – prezentację sponsora Kongresu poprowadził Tomasz Baran, który opowiedział również o łączonej ofercie Newspoint-Ariadna i badaniach, jakie wspólnie zrealizowaliśmy – m.in. badaniu dotyczącym kryzysu Sokołowa i analizie na temat kryzysu marki Reserved wywołanego przez Młodych Socjalistów. Zdaniem Tomasza Barana, pomiar hybrydowy, polegający na łączeniu danych z różnych źródeł, jest jednym z istotnych i zyskujących na znaczeniu trendów w badaniach internetowych.