Newspoint partnerem II edycji konferencji „Kursor na Marketing”!
18 stycznia 2016, Paulina Pocheć
Druga edycja konferencji Kursor na Marketing daje śląskim przedsiębiorcom do rąk potężne narzędzie – umiejętne poruszanie się w internecie. Nowa odsłona wydarzenia to całodniowe prelekcje na temat marketingu internetowego, połączone z równolegle trwającymi warsztatami.
Po sukcesie pierwszej edycji wydarzenia, organizatorzy postanowili udostępnić uczestnikom dwa bloki warsztatowe, dzięki którym sprawdzą swoją wiedzę w praktyce. Sesje, prowadzone w niewielkich grupach mają za zadanie nie tylko pokazać mechanizmy działania marketingu internetowego, ale też pomóc uczestnikom w efektywnym wykorzystaniu prezentowanych narzędzi. Umiejętne posługiwanie się mediami społecznościowymi i zwrócenie uwagi na istotne trendy reklamy internetowej, dadzą lokalnym przedsiębiorcom szansę na rozwój. Wszystkie prelekcje i warsztaty prowadzone są przez specjalistów, którzy praktykują w swoim zawodzie. Gwarantuje to wysoką jakość merytoryczną oraz bogatą wiedzę praktyczną. Prelegenci zadbają o to, by uczestnicy nie tylko nabyli wiedzę, ale także ją zrozumieli i potrafili wykorzystać w praktyce, czemu służyć mają dwa bloki warsztatowe.
Wydarzenie przez swój lokalny wymiar, jest szansą dla wszystkich uczestników na nawiązanie kontaktów z potencjalnymi klientami oraz partnerami biznesowymi. Omawiane przykłady także bazować będą na środowisku lokalnym, co łatwiej będzie wykorzystać uczestnikom w swojej pracy.
– Doświadczeni przedsiębiorcy to najlepszy przykład do naśladowania, a ich historie unaocznią problemy, z którymi boryka się wiele firm na Śląsku. – potwierdza Karolina Chrostek, CEO Punkt Krytyczny, organizatorka konferencji.
Program Kursora na Marketing zakłada całodniowy cykl prelekcji na temat działania i skuteczności firm w sieci – od pozycjonowania stron WWW, przez content marketing i strategie komunikacji, na mediach społecznościowych kończąc. Każdy z zebranych, otrzyma certyfikat, potwierdzający zdobycie wiedzy.
– Element, który odróżnia tę edycję od poprzedniej to jej dwubiegunowa formuła. Chcemy dać uczestnikom możliwość wyboru tego, czego najbardziej chcą się nauczyć. Równolegle do konferencji, będziemy prowadzić 1,5 godzinne praktyczne warsztaty, o ściśle ograniczonej ilości miejsc. Kameralne grupy sprzyjają efektywniejszemu przekazywaniu wiedzy. Takie wnioski wyciągnęliśmy po ostatniej, listopadowej edycji –dodaje Karolina Chrostek.
Konferencja odbędzie się 10 lutego w centrum Katowic. Szczegółowy plan spotkania i formularz zgłoszeniowy znajduje się na www.kursornamarketing.pl. Aktywnie działa także profil Facebookowy wydarzenia, na którym odsłaniane będą sylwetki prowadzących. Organizacją wydarzenia zajmuje się zespół specjalistów od marketingu internetowego i komunikacji – Punkt Krytyczny, przy wsparciu czołowych w branży internetowej partnerów.