Newspoint patronem medialnym Generation Mobile 2015

17 kwietnia 2015, Paulina Pocheć

Generation Mobile 2015 już 19-20 maja w Warszawie!

Już po raz IV zapraszamy na najważniejsze wydarzenie mobilne tego roku- konferencję Generation Mobile, organizowaną przez NoNoobs oraz Antyweb .

Konferencję otworzy wystąpienie przedstawiciela SW Research przedstawiające wyniki IV już fali badania Generation Mobile. W prezentowanych wynikach pojawią się już dane z 4 lat pokazujące istotne zmiany w preferencjach użytkowników smartfonów . Po raz pierwszy ankietowani odpowiedzą na pytania dotyczące inteligentnych urządzeń (ang. wereables devices) oraz przyszłości transakcji mobilnych. Na konferencji nie zabraknie gości zagranicznych. Markus Bokowsky z Laymann przedstawi szeroką panoramę trendów mobilnych, które w najbliższym czasie będą miały istotny wpływ na biznes i życie codzienne. Tim Messerschmidt z PayPal podzieli się swoją ekspercką wiedzą na temat mobilnych interfejsów i ich wpływu na generowane przychody.

„Konferencja Generation Mobile, którą organizujemy już od 2012 roku, to nasz flagowy projekt odnoszący się do rynku mobilnego – mówi Dariusz Sokołowski NoNoobs – W tej edycji będziemy koncentrować się na transakcjach, rozrywce (szczególnie grach), mcommerce, reklamie oraz internecie rzeczy (ang. internet of things). Szybki postęp technologiczny wymaga ciągłego uzupełniania wiedzy o nowych trendach, narzędziach czy projektach. Ważnym elementem konferencji jest prezentacja wyników badania Generation Mobile – tym razem rozszerzonego o zagadnienia dotyczące internet of things – dodaje Dariusz Sokołowski.”

„Co roku słyszymy, że mamy rok mobile więc chyba nie warto już tego powtarzać – mówi Grzegorz Marczak z Antyweb – Mobile jest tym, czym kiedyś był internet: obowiązkowym kanałem komunikacji i sprzedaży, który właśnie na naszych oczach się rozwija. Jest w związku z tym wiele zagadnień, które są warte pogłębionej dyskusji oraz omówienia w gronie doświadczonych specjalistów. Taką dyskusję staramy się zapewnić podczas konferencji Generation Mobile 2015. Chcemy dzielić się wiedzą naszych prelegentów na tematy, które mimo, iż są znane to wymagają ciągłej nauki, zdobywania i weryfikacji posiadanej już wiedzy. Osobiście wierzę w mobilną rewolucję, ale wierzę też, że trzeba być do niej dobrze przygotowanym, by nie kosztowała ona zbyt dużo. Dlatego właśnie warto wymieniać się wiedzą i doświadczeniami na tego typy wydarzeniach– dodaje Grzegorz Marczak.”

Podczas konferencji doświadczeniami w dziedzinie mobile podzielą się m. in przedstawiciele firm rozwijających systemy płatności (Tim Messerschmidt z PayPal, Małgorzata Ciszecka oraz Maciej Maciejewski z Visa Europe, Martyna Szczepaniak PayU), deweloperzy aplikacji mobilnych i fachowcy od reklamy (Adam Jesionkiewicz Infinity, Borys Wróbel Redmobile & 1APP), czy też eksperci z firm, które dzięki kanałowi mobilnemu zbudowały zyskowne platformy dystrybucji i sprzedaży treści w tym gier i materiałów wideo (Piotr Szostak 4Screens, Grzegorz Miechowski 11 bit studios, Remigiusz Kościelny Vivid Games).

Nie zabraknie prezentacji poradniczych: 7 porad, jak zwiększyć liczbę transakcji w kanale mobilnym przedstawi Iwo Szapar z Shopgate, zaś Michał Kreczmar z Dentsu Aegis poradzi, jak ustrzec się powszechnych błędów, które mają istotny wpływ na wygodę korzystania z rozwiązań mobilnych.

Konferencja Generation Mobile adresowana jest do osób wdrażających strategię mobilną w firmach i organizacjach, do przedstawicieli portali, sklepów, wydawnictw, serwisów social media oraz twórców startupów. Tematyka konferencji zainteresuje też agencje reklamowe i mobilne, działy sprzedaży i marketingu w firmach i organizacjach, osoby odpowiedzialne za komunikację mobilną oraz firmy dostarczające treści na urządzenia mobilne i producentów i developerów aplikacji.

Bilety na Generation Mobile 2015:

https://2015.generationmobile.pl/rejestracja-na-konferencje

Program Generation Mobile 2015:
https://2015.generationmobile.pl/program



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



8 maja 2024, Robert Sadowski

Forum IAB 2024

22 i 23 maja w w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się tegoroczne Forum IAB, które przebiegnie pod hasłem “25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”. Forum IAB to flagowa konferencja IAB Polska, wytyczająca standardy najlepszych praktyk e-marketingu. Stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Newspoint...

5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.