Newspoint patronuje konferencji "Mixx Awards & Conference 2015"
12 listopada 2015, Paulina Pocheć
36 nominacji w konkursie MIXX Awards 2015.
Jury przyznało 36 nominacji w konkursie MIXX Awards 2015. O tym, kto zwycięży w konkursie nagradzającym najlepsze polskie kampanie interaktywne ostatnich 12 miesięcy, dowiemy się już 19 listopada podczas Gali MIXX Awards &Conference 2015 w Palladium. Zapraszamy!
MIXX AWARDS 2015 – NOMINACJE STRATEGIES & OBJECTIVES |
|
|
Kategoria |
Kampania |
Zgłaszający |
|
Kampania wizerunkowa |
Extra bilet, extraordinary trailer |
VML Poland |
|
ING Liczą się ludzie |
GONG |
|
Maggi – Gotowa na wszystko |
MEC |
|
Wprowadzenie nowego produktu na rynek |
Launch Samsunga Galaxy S6 |
Starcom Mediavest Group / Leo Burnett |
|
Premiera Jurassic World |
LifeTube |
|
Smutny Autobus |
K2 Internet |
|
Bezpośredni odzew (direct response & generowanie leadów) |
Honda – kampania wyprzedażowa |
Starcom Mediavest Group |
|
Smutny Autobus |
K2 Internet |
|
Travelist |
iProspect Polska |
|
Lojalność wobec brandu |
Kampania edukacyjna wśród nastolatek – tampony o.b. |
MEC |
|
Kujawscy Zapylacze |
Starcom Mediavest Group |
|
Orange Videofest By LifeTube |
LifeTube / VML Poland / Orange Polska |
|
Kampanie społeczne i non-profit |
Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym 2015 |
VML Poland / Starcom Mediavest Group / On Board PR |
|
Podwórko NIVEA |
MEC / Lubię to |
|
Smutny Autobus |
K2 Internet |
|
MIXX AWARDS 2015 – NOMINACJE TOOLS & TACTICS |
|
|
Kategoria |
Kampania |
Zgłaszający |
|
Marketing społecznościowy |
Coca-Cola – #DajCalusa |
MediaCom / LifeTube |
|
Pijane Statusy |
VML Poland |
|
Świat pod Jemiołą |
DDB&tribal / MEDIA DDB&tribal |
|
Gry |
Kaktus Minecraft |
MEC / Liquid |
|
Są łatwiejsze sposoby na zdobycie 6GB |
VML Poland |
|
Tajemniczy Składnik |
ZenithOptimedia Group |
|
Wideo online |
Extra bilet, extraordinary trailer |
VML Poland |
|
Nowy rekord Polski |
Artegence |
|
Sprite – Prawda jest taka |
MediaCom / VICE |
|
Branded content |
Ebook od Allegro |
Universal McCann / Reprise Media |
|
ING Liczą się ludzie |
GONG |
|
Żywioł Ekspedycja 2014 |
VML Poland |
|
Kampanie cross-mediowe |
ŁÓDŹ POZDRAWIA |
MOSQi.TO |
|
Theraflu Flu Alert |
Starcom Mediavest Group / Saatchi & Saatchi /VML Poland |
|
Z paliwem miles dojedziesz do 3% dalej |
Starcom Mediavest Group |
|
Mobile/tablets |
Czytanie jest sexy |
Artegence |
|
Rimmel Wake Me Up |
MEC |
|
Złap rabat na kolekcję wiosenną H&M Kids |
MEC |
|
Strona Brandowa |
Odkryj nowego Leona |
GoldenSubmarine |
|
Podwórko NIVEA |
MEC / Lubię to |
|
Zwolnieni z Teorii |
180heartbeats + JUNG v. MATT / MEC |
|
Do tegorocznej, IX edycji konkursu MIXX Awards wpłynęło 106 zgłoszeń. Prace konkursowe można było zgłaszać w 13 kategoriach podzielonych na dwa bloki tematyczne: Strategies & Objectives oraz Tools & Tactics. Największą popularnością wśród zgłaszających cieszyły się kategorie „Kampania Wizerunkowa” (Strategies & Objectives) i „Wprowadzenie nowego produktu na rynek” (Strategies & Objectives) oraz „Kampanie Cross-Mediowie” (Tools & Tactics). Decyzje o nominacjach i zwycięzcach podejmowało 57 członków jury – najlepszych ekspertów i praktyków reklamy interaktywnej i e-marketingu.
Lista nominacji znajduje się również na stronie: https://www.mixx-awards.pl/nominacje2015
Zapraszamy do udziału w wydarzeniu!
###
O IAB Polska
IAB istnieje na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku.
Od 2007 roku działa jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wśród członków związku znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne.
Jednym z ważniejszych zadań stowarzyszenia jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania internetu. IAB Polska ma za zadanie informować o jego potencjale reklamowym, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych oraz jakie wymagania powinni stawiać agencjom, świadczącym te usługi. Działania stowarzyszenia mają tworzyć forum prezentacji najnowszych światowych publikacji, dotyczących efektywnego wykorzystania Internetu.
Kontakt
Magdalena Buszek
manager ds. komunikacji i PR
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska
T: +48 668 116 168
E: m.buszek@iab.org.pl