Newspoint patronuje konferencji "Mixx Awards & Conference 2015"

12 listopada 2015, Paulina Pocheć

36 nominacji w konkursie MIXX Awards 2015.

Jury przyznało 36 nominacji w konkursie MIXX Awards 2015. O tym, kto zwycięży w konkursie nagradzającym najlepsze polskie kampanie interaktywne ostatnich 12 miesięcy, dowiemy się już 19 listopada podczas Gali MIXX Awards &Conference 2015 w Palladium. Zapraszamy!

MIXX AWARDS 2015 – NOMINACJE STRATEGIES & OBJECTIVES
Kategoria Kampania Zgłaszający
Kampania wizerunkowa Extra bilet, extraordinary trailer VML Poland
ING Liczą się ludzie GONG
Maggi – Gotowa na wszystko MEC
Wprowadzenie nowego produktu na rynek Launch Samsunga Galaxy S6 Starcom Mediavest Group / Leo Burnett
Premiera Jurassic World LifeTube
Smutny Autobus K2 Internet
Bezpośredni odzew (direct response & generowanie leadów) Honda – kampania wyprzedażowa Starcom Mediavest Group
Smutny Autobus K2 Internet
Travelist iProspect Polska
Lojalność wobec brandu Kampania edukacyjna wśród nastolatek – tampony o.b. MEC
Kujawscy Zapylacze Starcom Mediavest Group
Orange Videofest By LifeTube LifeTube / VML Poland / Orange Polska
Kampanie społeczne i non-profit Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym 2015 VML Poland / Starcom Mediavest Group / On Board PR
Podwórko NIVEA MEC / Lubię to
Smutny Autobus K2 Internet

 

 

 

MIXX AWARDS 2015 – NOMINACJE TOOLS & TACTICS
Kategoria Kampania Zgłaszający
Marketing społecznościowy Coca-Cola – #DajCalusa MediaCom / LifeTube
Pijane Statusy VML Poland
Świat pod Jemiołą DDB&tribal / MEDIA DDB&tribal
Gry Kaktus Minecraft MEC / Liquid
Są łatwiejsze sposoby na zdobycie 6GB VML Poland
Tajemniczy Składnik ZenithOptimedia Group
Wideo online Extra bilet, extraordinary trailer VML Poland
Nowy rekord Polski Artegence
Sprite – Prawda jest taka MediaCom / VICE
Branded content Ebook od Allegro Universal McCann / Reprise Media
ING Liczą się ludzie GONG
Żywioł Ekspedycja 2014 VML Poland
Kampanie cross-mediowe ŁÓDŹ POZDRAWIA MOSQi.TO
Theraflu Flu Alert Starcom Mediavest Group / Saatchi & Saatchi /VML Poland
Z paliwem miles dojedziesz do 3% dalej Starcom Mediavest Group
Mobile/tablets Czytanie jest sexy Artegence
Rimmel Wake Me Up MEC
Złap rabat na kolekcję wiosenną H&M Kids MEC
Strona Brandowa Odkryj nowego Leona GoldenSubmarine
Podwórko NIVEA MEC / Lubię to
Zwolnieni z Teorii 180heartbeats + JUNG v. MATT / MEC

 

Do tegorocznej, IX edycji konkursu MIXX Awards wpłynęło 106 zgłoszeń. Prace konkursowe można było zgłaszać w 13 kategoriach podzielonych na dwa bloki tematyczne: Strategies & Objectives oraz Tools & Tactics. Największą popularnością wśród zgłaszających cieszyły się kategorie „Kampania Wizerunkowa” (Strategies & Objectives) i „Wprowadzenie nowego produktu na rynek” (Strategies & Objectives) oraz „Kampanie Cross-Mediowie” (Tools & Tactics). Decyzje o nominacjach i zwycięzcach podejmowało 57 członków jurynajlepszych ekspertów i praktyków reklamy interaktywnej i e-marketingu.

Lista nominacji znajduje się również na stronie: https://www.mixx-awards.pl/nominacje2015

Zapraszamy do udziału w wydarzeniu!

###

 

O IAB Polska

IAB istnieje na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku.
Od 2007 roku działa jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wśród członków związku znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne.

Jednym z ważniejszych zadań stowarzyszenia jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania internetu. IAB Polska ma za zadanie informować o jego potencjale reklamowym, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych oraz jakie wymagania powinni stawiać agencjom, świadczącym te usługi. Działania stowarzyszenia mają tworzyć forum prezentacji najnowszych światowych publikacji, dotyczących efektywnego wykorzystania Internetu.

 

Kontakt

Magdalena Buszek
manager ds. komunikacji i PR
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska
T: +48 668 116 168
E: m.buszek@iab.org.pl



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



8 maja 2024, Robert Sadowski

Forum IAB 2024

22 i 23 maja w w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się tegoroczne Forum IAB, które przebiegnie pod hasłem “25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”. Forum IAB to flagowa konferencja IAB Polska, wytyczająca standardy najlepszych praktyk e-marketingu. Stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Newspoint...

5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.