Newspoint rozbudowuje swój nowy panel o moduł statystyk
29 maja 2013, Paulina Pocheć
Newspoint, wiodąca marka rozwiązań służących do monitorowania mediów, rozbudowuje swój nowy panel. Funkcjonalność dashboardu, prezentującego zestawienie najważniejszych danych, została uzupełniona o moduł statystyk.
Nowy moduł statystyk służy do prezentacji danych ilościowych dotyczących zapisanych kryteriów wyszukiwania (tzw. profili). Wyświetlanie danych w statystykach można zawężać do wybranego okresu czasu, całych serwisów lub ich podstron.
Wykresy prezentują graficzny rozkład publikacji w odpowiednio dobranym przedziale czasu oraz mogą być łatwo eksportowane do plików graficznych lub PDF.
Tabela znajdująca się pod wykresem pokazuje, ile wzmianek zawierających dane słowo kluczowe ukazało się w wybranym okresie i w jakich dokładnie portalach oraz serwisach social media teksty te opublikowano. Dodatkowy podgląd kieruje do poszczególnych tekstów. Dane z tabel mogą być łatwo eksportowane do arkuszy kalkulacyjnych, kopiowane i drukowane.
Dzięki funkcji offset aktualne dane mogą być łatwo zestawione z danymi z poprzedniego okresu o analogicznej długości. Uruchomienie tej funkcji powoduje nałożenie na obecny wykres dodatkowego wykresu liniowego, który wyświetla dane z minionego przedziału czasowego. Pozwala to na łatwe i intuicyjne dokonywanie porównań.
Opcja statystyk zbiorczych pozwala łatwo porównać liczby publikacji dla kilku różnych zapisanych kryteriów wyszukiwania (profili). Jest to przydatne w sytuacji, gdy chcemy porównać komunikację różnych marek, firm lub zagadnień.