Newspoint rozbudowuje swój nowy panel o moduł statystyk

29 maja 2013, Paulina Pocheć

Newspoint, wiodąca marka rozwiązań służących do monitorowania mediów, rozbudowuje swój nowy panel. Funkcjonalność dashboardu, prezentującego zestawienie najważniejszych danych, została uzupełniona o moduł statystyk.

Nowy moduł statystyk służy do prezentacji danych ilościowych dotyczących zapisanych kryteriów wyszukiwania (tzw. profili). Wyświetlanie danych w statystykach można zawężać do wybranego okresu czasu, całych serwisów lub ich podstron.

Wykresy prezentują graficzny rozkład publikacji w odpowiednio dobranym przedziale czasu oraz mogą być łatwo eksportowane do plików graficznych lub PDF.

 

Tabela znajdująca się pod wykresem pokazuje, ile wzmianek zawierających dane słowo kluczowe ukazało się w wybranym okresie i w jakich dokładnie portalach oraz serwisach social media teksty te opublikowano. Dodatkowy podgląd kieruje do poszczególnych tekstów. Dane z tabel mogą być łatwo eksportowane do arkuszy kalkulacyjnych, kopiowane i drukowane.

 

Dzięki funkcji offset aktualne dane mogą być łatwo zestawione z danymi z poprzedniego okresu o analogicznej długości. Uruchomienie tej funkcji powoduje nałożenie na obecny wykres dodatkowego wykresu liniowego, który wyświetla dane z minionego przedziału czasowego. Pozwala to na łatwe i intuicyjne dokonywanie porównań.

 

Opcja statystyk zbiorczych pozwala łatwo porównać liczby publikacji dla kilku różnych zapisanych kryteriów wyszukiwania (profili). Jest to przydatne w sytuacji, gdy chcemy porównać komunikację różnych marek, firm lub zagadnień.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...