Newspoint z nowym serwisem www
8 grudnia 2021, Robert Sadowski
Firma Newspoint, specjalizująca się w kompleksowym monitoringu mediów, wdrożyła nowy, responsywny serwis www. Nowa witryna lepiej prezentuje aktualny zakres świadczonych przez firmę usług i funkcjonalności panelu monitoringu oraz analityki danych z mediów. Do serwisu www dołączył blog contentowy, który do tej pory był osobną witryną.
Marka Newspoint jest obecna na rynku od 2007 roku. Była pierwszym polskim rozwiązaniem monitoringu serwisów internetowych – portali, wortali, blogów i forów. W kolejnych latach oferta Newspoint poszerzyła się o monitoring social media, prasy, radia i telewizji, analizy semantyczne oraz analitykę influencerów. Pełna oferta potrzebowała nowej, lepszej prezentacji w serwisie www.
“Nasze możliwości techniczne i oferta produktowa zmieniały się istotnie na przestrzeni lat. W ślad za tym dostosowywaliśmy identyfikację wizualną Newspoint. W ciągu ostatnich 4 lat z narzędzia o charakterze lokalnym staliśmy się marką budzącą międzynarodowe zaufanie. Zdaliśmy sobie sprawę, że potrzebujemy nowego serwisu www, który lepiej odda, co dokładnie oferujemy oraz jak możemy pomóc lokalnym i światowym biznesom szukającym zaawansowanych rozwiązań kompleksowego monitoringu i analizy danych z mediów. Dziś, po kilku miesiącach pracy, prezentujemy serwis www, który spełnia nasze oczekiwania” mówi Robert Stalmach, prezes Newspoint.
Nowy serwis internetowy odzwierciedla profesjonalne usługi i niezmienne wartości Newspoint. Jego celem jest pokazanie korzyści dla małych biznesów, MSP, korporacji, jednostek samorządowych, administracji publicznej, klubów sportowych i fundacji – wszystkich podmiotów, które szukają rozwiązań kompleksowego monitoringu mediów. Nowa witryna prezentuje zalety oferty Newspoint dla PR-owców, specjalistów ds. komunikacji, marketerów, sprzedawców, specjalistów HR, analityków danych, copywriterów i wszystkich innych, którym tego typu usługi mogą pomóc w pracy.
“Tworząc nowe szaty dla serwisu www kładliśmy nacisk na lepsze i pełniejsze pokazanie naszej oferty, szybsze działanie, pełną responsywność. Poszliśmy zgodnie z ideą wyszukiwarki Google i praktyk SEO, aby zainteresować na dłużej użytkownika, zachęcić do zapoznania się z możliwościami dashboardu i jego przetestowania. Pokazaliśmy wszystkie najważniejsze funkcjonalności naszego monitoringu mediów. Osoby niezdecydowane znajdą mnóstwo porad i wskazówek, artykułów, szkoleń i wideo o tym, jak dokładnie działa monitoring mediów i dlaczego przynosi wiele korzyści w firmach. Niezmiennie zapraszamy do darmowego testowania naszej aplikacji“ – mówi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager Newspoint, który koordynował prace nad powstawaniem nowej strony internetowej.
Dotychczasowa paleta kolorów stosowanych w identyfikacji wizualnej marki została rozszerzona o kilka intensywnych barw. Newspoint postawił na nowe, żywe kolory dostosowane do zmieniających się trendów. Do standardowej palety barw, składającej się głównie z niebieskiego, pomarańczowego i grafitowego, dołączył głęboki żółty, słoneczny gradient, skwiercząca czerwień, zielona łąka górska oraz błękitny jeans.