NEWTON PL i NetSprint.pl razem monitorują media

25 lipca 2007, Paulina Pocheć

NEWTON PL i NetSprint.pl rozpoczynają  współpracę w zakresie monitoringu mediów. Firmy wzajemnie włączają do swoich ofert produkty i usługi świadczone przez partnera. Celem współpracy jest stworzenie najbardziej kompleksowej oferty monitoringu prasy i Internetu na polskim rynku. 

Firmy będą wspólnie oferować monitoring Internetu, obejmujący 1000 serwisów internetowych i blogów oraz monitoring prasy obejmujący ponad 400 tytułów. W ramach umowy zawartej przez NEWTON PL i NetSprint.pl,  już wkrótce klienci obu firm będą korzystać z jednego panelu monitorowania, co pozwoli im znacznie zaoszczędzić czas poświęcany na zarządzanie swoim wizerunkiem w mediach.

„Internet staje się dla naszych klientów coraz ważniejszym źródłem informacji. Doceniają oni już nie tylko jego szybkość, ale również zawartość merytoryczną, zwłaszcza specjalistycznych serwisów” – mówi Ireneusz Bera, dyrektor NEWTON PL. „Uzupełnienie oferowenego przez nas monitoringu prasy o sprawny i precyzyjny monitoring Internetu jest naszą odpowiedzią na coraz wyższe wymagania, które stawia przed nami rynek. Jestem przekonany, że integracja usługi z NetSprintem dostarczy naszym klientom wiele powodów do satysfakcji” – dodaje Ireneusz Bera.

„Cieszy nas nawiązanie współpracy z  firmą NEWTON. Dzięki temu, nasze firmy mogą oferować swoim klientom kompleksowe narzędzie monitorujące najważniejsze z ich punktu widzenia media w Polsce i jednocześnie zachowują bardzo ważną dla jakości usług specjalizację. Dostęp do wszystkich informacji na temat sygnałów płynących z rynku pozwoli nie tylko lepiej planować działania marketingowe i public relations, ale również  precyzyjnie mierzyć ich efekty” – komentuje Artur Banach, Prezes Zarządu NetSprint.pl.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...