Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów oraz rynku udostępniamy mobilną aplikację. Aplikacja umożliwia szybsze i wygodniejsze przeglądanie ostatnio opublikowanych treści spełniających kryteria wyszukiwania ustawione przez użytkownika. Skierowana jest do tych, którzy zawsze, także w drodze, chcą być na bieżąco z informacjami i publikacjami medialnymi dotyczącymi tematów ważnych z ich punktu widzenia.
Newspointdostarcza publikacje z mediów i wskaźniki potrzebne do analizy wizerunku marki, konkurencji, branży, projektów i rynku. Monitoruje wszystkie typy mediów (social media, portale, serwisy informacyjne, branżowe, wertykalne, opinie, fora, blogi, prasa i RTV). Zapewnia ogólnoświatowe pokrycie: 75 języków, 170 krajów i największy zakres źródeł:
ponad 17 tys. polskich serwisów www oraz ponad 200 tys. serwisów www globalnie,
największy zakres monitorowania social media – ponad 50 mln źródeł z serwisów społecznościowych w tym Facebook, Twitter, Instagram, TikTok, YouTube, Vimeo, Slideshare, Pinterest, Disqus, Quora, Reddit, Blogspot, WordPress, podcasty… itd,
unikalne pokrycie blogów i forów – 20 tys. źródeł z całego świata,
1500 tytułów prasowych (ogólnopolskich, branżowych i lokalnych),
200 stacji RTV
Aplikacja Newspoint jest dostępna w sklepie Google Play (system Android) dla wszystkich klientów firmy. Aplikację od połowy września można pobrać na system iOS w sklepie App Store.
Do logowania w aplikacji służy ten sam login i hasło jak w wersji przeglądarkowej Panelu Newspoint. Na stronie logowania dostępne jest menu pozwalające na wybór języka aplikacji. Dostępne języki to polski, angielski i niemiecki.
Po zalogowaniu pojawia się okno z listą projektów przypisanych do konta istniejącego już w narzędziu Newspoint użytkownika. Po wybraniu projektu z listy aplikacja przenosi nas do ostatnich publikacji spełniających kryteria wyszukiwania dla utworzonego projektu.
Wyświetlone tytuły artykułów są hiperłączami i dają możliwość bezpośredniego przejścia do publikacji interesujących użytkownika.
Aplikacja Newspoint jest intuicyjna i nowoczesna. O jej zaletach można przekonać się samodzielnie pobierając aplikację z platformy Google Play.
Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.
Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.
Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.
W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.
W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...