Nowe nośniki ewolucja czy rewolucja – Rewolucja w Komunikacji
10 czerwca 2010, Paulina Pocheć
Gazeta.pl zaprasza do swojej siedziby na XV seminarium z cyklu „Rewolucja w komunikacji”. Temat przewodni spotkania to „Nowe nośniki – rewolucja czy ewolucja?”. Spotkanie odbędzie się 22 czerwca w siedzibie Agory przy ul. Czerskiej 8/10 w Warszawie i rozpocznie się o godz. 10:00.
Na spotkaniu zostaną poruszone tematy związane z nowymi kanałami komunikacji, jak e-czytniki, tablety i inne. Przedstawione zostaną zachodzące na rynku zmiany oraz ich wpływ na zjawiska społeczne i biznes. Spróbujemy znaleźć odpowiedź na pytanie, czy nowe nośniki zrewolucjonizują przyszłość, czy też są jedynie przejawem ewolucji technologii komunikacyjnych.
W XV Rewolucji w Komunikacji udział wezmą:
- Krzysztof Krejtz, Oriaq
- Piotr Tuszyński, Gazeta.pl
- Grzegorz Piechota, INMA
- Michał Bonarowski, PAP
- Adam Hościło i Daniel Owsiański, Macoscope
- Mikołaj Małaczyński, Legimi
- Andrzej Szydło i Marcin Topolski, Kolporter
- Paweł Dobrzyński, Libranova
Spotkanie poprowadzi Michał Kreczmar (Gazeta.pl).
Po każdej prezentacji interaktywna dyskusja uczestników z prelegentami umożliwi wzajemną wymianę poglądów. Spotkanie tradycyjnie zakończy panel dyskusyjny z udziałem przedstawicieli firm takich jak Bonnier, Polskapresse, UBIK Consulting oraz Edipresse. Dodatkowo w hallu odbędzie się Technology Showcase – wystawa tabletów i e-czytników. Uczestnicy seminarium będą mieć możliwość bezpośredniego zapoznania się z urządzeniami i skorzystania z konsultacji eksperckich.
Partnerem spotkania jest Fundacja Internet PR.
Więcej o konferencji na stronie organizatora.
Wszystkich zainteresowanych udziałem w spotkaniu organizatorzy zapraszają do wysyłania zgłoszeń e-mail na adres: konferencje_internet@agora.pl . Z powodu ograniczonej liczby miejsc organizatorzy zastrzegają wejście na konferencję po otrzymaniu przez uczestników mailowego potwierdzenia zgłoszenia po uprzedniej rejestracji.
***
Projekt seminariów „Rewolucja w komunikacji” realizowany jest przez portal Gazeta.pl i Fundację InternetPR.pl od 2006 roku. Jego głównym celem jest obserwacja, analiza i upowszechnianie pozytywnych zmian zachodzących w komunikacji społecznej, a związanych z internetem. Częścią projektu są seminaria poświęcone najważniejszym trendom, technikom i narzędziom nowoczesnej komunikacji, na które serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych. W ostatnich latach spotkania gromadziły przeszło setkę słuchaczy – specjalistów z branży marketingowej i PR, dziennikarzy i znanych blogerów.