Nowe nośniki ewolucja czy rewolucja – Rewolucja w Komunikacji

10 czerwca 2010, Paulina Pocheć

Gazeta.pl zaprasza do swojej siedziby na XV seminarium z cyklu „Rewolucja w komunikacji”. Temat przewodni spotkania to „Nowe nośniki – rewolucja czy ewolucja?”. Spotkanie odbędzie się 22 czerwca w siedzibie Agory przy ul. Czerskiej 8/10 w Warszawie i rozpocznie się o godz. 10:00.

Na spotkaniu zostaną poruszone tematy związane z nowymi kanałami komunikacji, jak e-czytniki, tablety i inne. Przedstawione zostaną zachodzące na rynku zmiany oraz ich wpływ na zjawiska społeczne i biznes. Spróbujemy znaleźć odpowiedź na pytanie, czy nowe nośniki zrewolucjonizują przyszłość, czy też są jedynie przejawem ewolucji technologii komunikacyjnych.

W XV Rewolucji w Komunikacji udział wezmą:

  • Krzysztof Krejtz, Oriaq
  • Piotr Tuszyński, Gazeta.pl
  • Grzegorz Piechota, INMA
  • Michał Bonarowski, PAP
  • Adam Hościło i Daniel Owsiański, Macoscope
  • Mikołaj Małaczyński, Legimi
  • Andrzej Szydło i Marcin Topolski, Kolporter
  • Paweł Dobrzyński, Libranova

Spotkanie poprowadzi Michał Kreczmar (Gazeta.pl).

Po każdej prezentacji interaktywna dyskusja uczestników z prelegentami umożliwi wzajemną wymianę poglądów. Spotkanie tradycyjnie zakończy panel dyskusyjny z udziałem przedstawicieli firm takich jak Bonnier, Polskapresse, UBIK Consulting oraz Edipresse. Dodatkowo w hallu odbędzie się Technology Showcase – wystawa tabletów i  e-czytników. Uczestnicy seminarium będą mieć możliwość bezpośredniego zapoznania się z urządzeniami i skorzystania z konsultacji eksperckich.

Partnerem spotkania jest Fundacja Internet PR.

Więcej o konferencji na stronie organizatora.

Wszystkich zainteresowanych udziałem w spotkaniu organizatorzy zapraszają do wysyłania zgłoszeń e-mail na adres: konferencje_internet@agora.pl . Z powodu ograniczonej liczby miejsc organizatorzy zastrzegają wejście na konferencję po otrzymaniu przez uczestników mailowego potwierdzenia zgłoszenia po uprzedniej rejestracji.

***
Projekt seminariów „Rewolucja w komunikacji” realizowany jest przez portal Gazeta.pl i Fundację InternetPR.pl od 2006 roku. Jego głównym celem jest obserwacja, analiza i upowszechnianie pozytywnych zmian zachodzących w komunikacji społecznej, a związanych z internetem. Częścią projektu są seminaria poświęcone najważniejszym trendom, technikom i narzędziom nowoczesnej komunikacji, na które serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych. W ostatnich latach spotkania gromadziły przeszło setkę słuchaczy – specjalistów z branży marketingowej i PR, dziennikarzy i znanych blogerów.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...