Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów Newspoint, korzystających z panelu służącego do kompleksowego monitoringu mediów, wdrożona została nowa funkcjonalność. Wyszukane publikacje z projektu lub tagu można dodatkowo wyeksportować w formacie .html i otrzymać bezpośrednio e-mailem. Jest to forma bardzo podobna do wysyłanych przez narzędzie alertowych powiadomień.
Dotychczas istniała możliwość pobierania danych i publikacji jako pliki .docx, .xlsx, .pdf i .csv. Dzięki nowej funkcjonalności klienci otrzymują do wykorzystania jeszcze jedną formę prezentacji i archiwizowania danych. Użytkownicy przyzwyczajeni do tradycyjnych alertów mają możliwość wysłania takiego raportu z:
danych wstecznych,
dowolnego okresu danych,
jednorazowo.
Dodatkowo, możliwość eksportu z tagów pozwala na wysłanie “alertu” z wybranych przez klienta poszczególnych dokumentów. Mogą to być np. najważniejsze artykuły z danego okresu, publikacje dotyczące wybranego zagadnienia lub takie, z którymi chcemy zapoznać zarząd, przełożonego, pozostałych współpracowników czy klientów, w przypadku dostępu agencyjnego.
Funkcjonalność eksportu w formacie .html jest szczególnie istotna dla klientów, którzy preferują przeglądanie lub archiwizację danych bezpośrednio na skrzynce mailowej. W porównaniu do tradycyjnego alertu, klient ma możliwość pobrania danych w tym formacie np. z dokumentów historycznych i dłuższego okresu czasu, skupiając się na wszystkich lub tylko wybranych w tagach publikacjach. W ten sposób można np. łatwo rozesłać kluczowe publikacje z tygodnia lub miesiąca do określonych odbiorców lub wysłać sobie raport zbiorczy, podsumowujący jakąś akcję komunikacyjną lub inne działania.
W oknie do ustawienia eksportu otrzymujemy możliwość:
wpisania adresów e-mailowych, na które ma przyjść dane powiadomienie,
wyboru nazwy (tytułu wiadomości),
wyboru szablonu (template) wiadomości.
Funkcjonalność znajduje się w sekcji eksportu danych (zakładka Publikacje -> eksportuj -> jednorazowy mail). Opcja jest dostępna, gdy w wybranym projekcie w wybranym horyzoncie czasowym znajduje się mniej niż 1000 publikacji. Funkcja jest dostępna we wszystkich pakietach cennikowych.
Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.
Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.
Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.
W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.
W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...