Nowy Kongres Online Marketing 2016/2017

25 sierpnia 2016, Paulina Pocheć

Jak skutecznie zaplanować  i prowadzić kampanię reklamową w Internecie? Odpowiedzi na to pytanie i wiele innych znajdziecie podczas Nowego Kongresu Online Marketing, który odbędzie się 28 września w Warszawie w Multikinie w Złotych Tarasach. Nie przypadkowo tworzenie kampanii będzie motywem przewodnim  jesiennej edycji Kongresu. Wychodzimy naprzeciw potrzeb uczestników dlatego podzieliliśmy Kongres na dwie osobne ścieżki: dla małych i średnich firm oraz dużych przedsiębiorstw.
Kongres rozpoczniemy od inspirującego panelu keynote w którym wystąpią: Łukasz Jakóbiak, Natalia Hatalska oraz Marcin Maj.

Niezależnie od tego czy prowadzisz małą firmę czy jesteś odpowiedzialny za marketing w dużym przedsiębiorstwie, dzięki Kongresowi Online Marketing będziesz mieć szansę uporządkować swoją wiedzę na temat współczesnego marketingu online – od podstaw po zaawansowane możliwości.

Przygotowane ścieżki będą poruszały następujące zagadnienia:

Ścieżka dla dużych firm:

  • Jak stworzyć wzorcowy mediaplan? Wytyczne na 2017 rok.
  • Jak zorganizować współpracę z agencją reklamową i domem mediowym?
  • Najnowsze metody generowania wartościowych leadów sprzedażowych
  • Social Media marketing dla dużych firm
  • E-branding. Jak zarządzać wizerunkiem marki w Internecie?
  • Jak prowadzić skuteczne kampanie wielokanałowe?
  • Jak zarabiać na video w Internecie?

Ścieżka dla małych i średnich firm:

  • Darmowe sposoby promocji w Internecie
  • Promocja małej i średniej firmy z małym budżetem
  • Planowanie działań marketingowych w sektorze MSP na 2017 r.
  • Projektowanie użytecznej strony www, która sprzedaje
  • Jak znaleźć się wysoko w wyszukiwarkach internetowych?

Ponadto dla głodnych użytecznej wiedzy przygotowaliśmy  praktyczne warsztaty do wyboru, podczas których w małych grupach 30 osobowych będzie szansa przećwiczyć oraz rozwiać swoje wątpliwości w rozmowie w cztery oczy z prowadzącym.  Na tą chwilę na warsztatach z Maciejem Lewińskim oraz Piotrem Chmielewskim skończyły się miejsca, ale ze względu na duże zainteresowanie utworzyliśmy dodatkowe grupy na Google Analytics oraz Facebook Ads.

Warsztaty, które zaplanowaliśmy:

  • Google Analytics – poprowadzi Maciej Lewiński
  • Reklamy na FB – poprowadzi Piotr Chmielewski
  • Google AdWords – poprowadzi Krzysztof Wroński
  • E-mail marketing – poprowadzi Artur Smolicki
  • Content Marketing – poprowadzi Artur Maciorowski
  • Pozycjonowanie – poprowadzi Marcin Kordowski
  • Google Analytics –poprowadzi Karol Dziedzic
  • Reklamy na FB – poprowadzi Paweł Bielecki

Po Kongresie wszyscy uczestnicy otrzymają dostęp do prezentacji oraz nagrania z wszystkich prelekcji.

Program oraz więcej informacji na www.nowy.kongres-online.pl



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



8 maja 2024, Robert Sadowski

Forum IAB 2024

22 i 23 maja w w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się tegoroczne Forum IAB, które przebiegnie pod hasłem “25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”. Forum IAB to flagowa konferencja IAB Polska, wytyczająca standardy najlepszych praktyk e-marketingu. Stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Newspoint...

5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.