Nowy Kongres Online Marketing 2016/2017
25 sierpnia 2016, Paulina Pocheć
Jak skutecznie zaplanować i prowadzić kampanię reklamową w Internecie? Odpowiedzi na to pytanie i wiele innych znajdziecie podczas Nowego Kongresu Online Marketing, który odbędzie się 28 września w Warszawie w Multikinie w Złotych Tarasach. Nie przypadkowo tworzenie kampanii będzie motywem przewodnim jesiennej edycji Kongresu. Wychodzimy naprzeciw potrzeb uczestników dlatego podzieliliśmy Kongres na dwie osobne ścieżki: dla małych i średnich firm oraz dużych przedsiębiorstw.
Kongres rozpoczniemy od inspirującego panelu keynote w którym wystąpią: Łukasz Jakóbiak, Natalia Hatalska oraz Marcin Maj.
Niezależnie od tego czy prowadzisz małą firmę czy jesteś odpowiedzialny za marketing w dużym przedsiębiorstwie, dzięki Kongresowi Online Marketing będziesz mieć szansę uporządkować swoją wiedzę na temat współczesnego marketingu online – od podstaw po zaawansowane możliwości.
Przygotowane ścieżki będą poruszały następujące zagadnienia:
Ścieżka dla dużych firm:
- Jak stworzyć wzorcowy mediaplan? Wytyczne na 2017 rok.
- Jak zorganizować współpracę z agencją reklamową i domem mediowym?
- Najnowsze metody generowania wartościowych leadów sprzedażowych
- Social Media marketing dla dużych firm
- E-branding. Jak zarządzać wizerunkiem marki w Internecie?
- Jak prowadzić skuteczne kampanie wielokanałowe?
- Jak zarabiać na video w Internecie?
Ścieżka dla małych i średnich firm:
- Darmowe sposoby promocji w Internecie
- Promocja małej i średniej firmy z małym budżetem
- Planowanie działań marketingowych w sektorze MSP na 2017 r.
- Projektowanie użytecznej strony www, która sprzedaje
- Jak znaleźć się wysoko w wyszukiwarkach internetowych?
Ponadto dla głodnych użytecznej wiedzy przygotowaliśmy praktyczne warsztaty do wyboru, podczas których w małych grupach 30 osobowych będzie szansa przećwiczyć oraz rozwiać swoje wątpliwości w rozmowie w cztery oczy z prowadzącym. Na tą chwilę na warsztatach z Maciejem Lewińskim oraz Piotrem Chmielewskim skończyły się miejsca, ale ze względu na duże zainteresowanie utworzyliśmy dodatkowe grupy na Google Analytics oraz Facebook Ads.
Warsztaty, które zaplanowaliśmy:
- Google Analytics – poprowadzi Maciej Lewiński
- Reklamy na FB – poprowadzi Piotr Chmielewski
- Google AdWords – poprowadzi Krzysztof Wroński
- E-mail marketing – poprowadzi Artur Smolicki
- Content Marketing – poprowadzi Artur Maciorowski
- Pozycjonowanie – poprowadzi Marcin Kordowski
- Google Analytics –poprowadzi Karol Dziedzic
- Reklamy na FB – poprowadzi Paweł Bielecki
Po Kongresie wszyscy uczestnicy otrzymają dostęp do prezentacji oraz nagrania z wszystkich prelekcji.
Program oraz więcej informacji na www.nowy.kongres-online.pl