Konferencja OPEN EYES ECONOMY SUMMIT 2016, której jesteśmy partnerem już niedługo w Krakowie!

19 października 2016, Paulina Pocheć

Open Eyes Economy Summit 2016 to pierwsza edycja międzynarodowego szczytu poświęconego Ekonomii Wartości. „Gospodarka otwierających się oczu” to przyszłość. Konferencja odbędzie się 15-16 listopada 2016 w Centrum Kongresowym ICE w Krakowie.

Organizatorzy Kongresu  Open Eyes Economy Summit 2016  stawiają tezę, że Przebudzeni Konsumenci będą kupowali produkty i usługi od firm uczciwych, społecznie potrzebnych i zaangażowanych, posiadających własną, unikalną kulturę, wynikającą z właściwie określonej, wiarygodnej misji przedsiębiorstwa.

Idea

Open Eyes Economy to gospodarka przyszłości, oparta na wartościach i zaufaniu. Firma-Idea to nowa filozofia zarządzania przedsiębiorstwem i jego marką. Zakłada ona redefinicję biznesu, jego rzeczywistą społeczną wrażliwość i przydatność oraz odpowiedzialność firmy – traktowane jako cel i sens istnienia.

Nowo określone wartości przedsiębiorstwa w naturalny i uczciwy sposób wzbudzą zaufanie do firmy – ze strony Partnerów, Pracowników oraz Klientów. Dopiero w efekcie takiego podejścia możliwe będzie osiąganie zysku.

Formuła Open Eyes Economy Summit

OEES to nowa, odświeżona formuła konferencji o tematyce biznesowej i rezygnacja z tradycyjnych paneli dyskusyjnych. Organizatorzy stawiają na sesje inspiracyjne, living case study, czyli najbardziej inspirujące studia przypadków z całego świata oraz pojedynki intelektualne, czyli BITWY, inspirowane pojedynkami poetów i raperów (tzw. slam battle). Będą to starcia dwóch jak najbardziej różnych punktów widzenia.

Prelegenci

Wśród prelegentów m.in.: prof. Akiko Okabe – architekt z Uniwersytetu w Tokio, Jennifer Clark – starszy wiceprezes  Green and Corporate Community Investment, SKANSKA, José Ignacio Nuño – dyrektor i założyciel meksykańskiej firmy Suhab, prof. Danuta Hübner – ekonomistka, posłanka do Parlamentu Europejskiego, prof. Jerzy Hausner – ekonomista z Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Faith Liddell – dyrektor Festiwalu Edynburskiego, Natalia Hahn – globalny menedżer ds. rozwoju, Retail & Expansion, IKEA Group, Harm Goossens – wiceprezes wykonawczy CEE oraz prezes firmy Unilever w Europie Środkowo-Wschodniej, Piotr Voelkel – przedsiębiorca, Grupa VOX, Ana de Palacio – b. Minister Spraw Zagranicznych Hiszpanii, prof. Salvatore Babones – socjolog z Uniwersytetu w Sydney.

Rejestracja na Kongres na: https://www.oees.pl/

Firma-Idea

Firma-Idea to model, w którym opisujemy koncepcję Open Eyes Economy zastosowaną w konkretnej, biznesowej rzeczywistości. Elementy Firmy-Idei znajdujemy dziś w działaniach takich firm i marek, jak np. VOX, TESLA, DYSON, Coca-Cola, IKEA, Timberland, H&M, SKANSKA, PZU, KGHM, Nespresso, Disney, LEGO, In Post, Mazda i oczywiście wielu, wielu innych. Firmy-Idee bazują na wartościach, traktują swoich klientów po partnersku, dbają o uczciwą komunikację, są odpowiedzialne w wymiarze społecznym i ekologicznym. Świadome wagi, jaką należy przywiązywać do innowacji, designu, inwestycji w badania i rozwój. Ich relacje z nową generacją konsumentów polegają na współwytwarzaniu wartości. Tych konsumentów nazywamy „przebudzonymi”. Konkretne przykłady i wynikające z nich szersze wnioski zostaną zaprezentowane w listopadzie 2016 roku, w ICE Kraków Congress Centre podczas I edycji Open Eyes Economy Summit.

Więcej informacji na temat koncepcji Firmy-Idei na: https://www.firmaidea.pl



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



8 maja 2024, Robert Sadowski

Forum IAB 2024

22 i 23 maja w w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się tegoroczne Forum IAB, które przebiegnie pod hasłem “25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”. Forum IAB to flagowa konferencja IAB Polska, wytyczająca standardy najlepszych praktyk e-marketingu. Stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Newspoint...

5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.