Oznaczanie publikacji, jako przeczytane

11 stycznia 2021, Robert Sadowski

W Newspoint za cel stawiamy sobie, aby nasze narzędzie, jak najlepiej odpowiadało potrzebom klientów. Dlatego też uważnie wysłuchujemy wszystkich uwag i przede wszystkim na ich podstawie planujemy zmiany lub nowe funkcjonalności.  Jedną z takich funkcjonalności, zainspirowaną przez potrzeby naszych klientów, jest oznaczanie przeczytanych publikacji.

Przy przeglądaniu wyników w projekcie monitoringu, po wejściu w interakcję z daną treścią lub oznaczeniu jej, jako przeczytana, zostaje ona wizualnie wycieniowana w panelu. Jeśli jakąś publikację chcemy przywrócić do nieprzeczytanych – wystarczy wybrać opcję “Oznacz jako nieprzeczytany”. 

Oznacz, jako przeczytany
Funkcjonalność „Oznacz, jako przeczytany”

Panel daje także możliwość ukrycia przeczytanych artykułów (wyświetlają się tylko treści oznaczone jako nieprzeczytane). Dodatkowo podczas szybkiego przejrzenia całej strony wyników – jeśli żadna publikacja nas nie zaciekawi – możemy dodać całą stronę do przeczytanych treści

Cała strona wyników przeczytana
Cała strona wyników przeczytana

Funkcja przeczytane / nieprzeczytane jest skierowana głównie do użytkowników przeglądających na bieżąco wyniki w panelu monitoringu mediów – daje łatwą możliwość różnicowania treści, z jakimi już się zapoznaliśmy, tymi, które są dla nas nieistotne lub wykonaliśmy już potrzebne działania z nimi związane. Poprzez łatwe ukrywanie tych treści można przeglądać wyłącznie nowe publikacje lub takie, z którymi wciąż istnieje potrzeba podjęcia dodatkowych działań. 

 
Załóż konto i monitoruj media




Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



22 lutego 2023, Robert Sadowski

Top 50 platform social media, które monitoruje Newspoint

Jeśli interesujesz się monitoringiem mediów i social mediami, koniecznie musisz zapoznać się z naszym zestawieniem TOP 50 platform społecznościowych, które monitoruje Newspoint. Przygotowany przez naszych specjalistów ranking przedstawia najpopularniejsze serwisy będące liderami pod względem rozpoznawalności, aktywności użytkowników oraz funkcjonalności. Przygotowaliśmy krótki opis, w którym znajdziesz informacje, takie jak charakterystyka platformy czy liczba jej użytkowników. Dzięki...

27 stycznia 2023, Robert Sadowski

Nowy format dostępny w eksporcie danych

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów Newspoint, korzystających z panelu służącego do kompleksowego monitoringu mediów, wdrożona została nowa funkcjonalność. Wyszukane publikacje z projektu lub tagu można dodatkowo wyeksportować w formacie .html i otrzymać bezpośrednio e-mailem. Jest to forma bardzo podobna do wysyłanych przez narzędzie alertowych powiadomień. 

10 listopada 2022, Adriana Baranowska

Skuteczny monitoring, czyli jak dobrać odpowiednie słowa kluczowe dla Twojego brandu

Monitoring mediów bazuje na słowach kluczowych. Przede wszystkim wyznaczają one tematykę publikacji, których poszukujemy, obserwujemy i otrzymujemy w ramach prowadzonego monitoringu. Jednak to prawidłowe wpisanie dobrze dobranych fraz oraz ich odpowiednia konstrukcja umożliwiają wyszukanie publikacji, które faktycznie nas interesują oraz wyeliminowanie wpisów niedotyczących brandu czy wartościowego nas tematu. Na co warto zwrócić uwagę przy doborze słów kluczowych?...

1 czerwca 2022, Robert Sadowski

Eksport statystyk w Panelu Newspoint

Newspoint, specjalizujący się w kompleksowym monitoringu mediów, udostępnił funkcjonalność eksportu danych, na podstawie których tworzone są wykresy i statystyki w Panelu. Funkcja ta ma na celu ułatwienie tworzenia własnych alertów ilościowych oraz wyciąganie danych do dedykowanych KPI. 

15 lutego 2022, Robert Sadowski

Wyszukiwarka influencerów w Panelu Newspoint

Newspoint, specjalizujący się w monitoringu mediów, udostępnił nowy, rozwinięty moduł analityki influencerów. Jest to w pełni funkcjonalna wyszukiwarka liderów opinii oraz publikowanych przez nich postów i komentarzy. Aktualnie analityka obejmuje aktywności na czterech platformach społecznościowych: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube.