Podsumowanie 2019 roku – list od Prezesa Roberta Stalmacha
23 grudnia 2019, Robert Sadowski
Rok 2020. Większe możliwości w tej samej cenie – nowe serwisy, tytuły i stacje!
Szanowni Państwo,
Koniec grudnia to czas podsumowań. Wspólnie możemy więc spojrzeć na rok 2019 i cieszyć się z poszerzenia zakresu danych Newspoint we wszystkich mediach a także nowych funkcjonalności panelu i produktów badawczych.
To był udany rok dla naszych klientów, a my staraliśmy się wnieść nasz wkład w ich sukcesy, wprowadzając liczne ulepszenia do naszych usług. Na Nowy Rok planujemy dalszy rozwój i rozszerzenie portfolio produktów. A wszystko to bez wzrostu cen!
Szybkość staje się coraz ważniejsza. Współpracujemy z wydawcami, co pozwala nam uzyskiwać publikacje z wydań papierowych zanim ukażą się w kioskach i dostarczać naszym klientom przeglądy prasy najwcześniej na rynku. Aktualnie monitorujemy ponad 1200 tytułów ogólnopolskich, branżowych, tematycznych, specjalistycznych i lokalnych (czasami bardzo lokalnych :)). Mimo że z rynku zniknęły kolejne tytuły, dodaliśmy nowe do naszego portfolio i dzięki temu utrzymujemy bardzo dobre pokrycie danych z prasy.
W radiu i telewizji stale poszerzamy repertuar stacji. Obecnie to już około 200 stacji radiowych i telewizyjnych! Dodatkowo wszystkie materiały dostarczamy z nagraniem, metadanymi i krótkim podsumowaniem.
W internecie jesteśmy bezsprzecznie liderem jeśli chodzi o jakość danych; monitorujemy ponad 50 mln źródeł z całego świata! Mamy dane z 75 języków i 170 krajów! Tworzymy produkt z myślą o rynku globalnym i dostępnością 24h na dobę.
Jeden z naszych priorytetów to ciągłe zwiększanie pokrycia danych digital – konsekwentnie dodajemy nowe źródła social media, fora i blogi, portale i serwisy informacyjne. W tej chwili monitorujemy ponad 17 tys. polskich serwisów www i ponad 170 tys. zagranicznych.
W panelu Newspoint można wyszukiwać spośród miliardów dokumentów. Oprócz artykułów, postów i wzmianek możliwe jest wyszukiwanie influencerów wg ich zasięgów, wartości reklamowej, wydźwięku, płci, typów mediów. Można też analizować i filtrować publikacje wg metadanych – lajków, udostępnień, komentarzy, wyświetleń i followersów.
Panel Newspoint jest bardzo intuicyjny a nasi klienci to doceniają 🙂 W 2019 roku zaufały nam takie marki jak IdeaBank, mBank, Giant, Ambasada Włoch, Tauron, GoSport, PKiN, WorkService.
Najważniejsze nowości w panelu wprowadzone przez nas ostatnio to m.in. porównanie płci autorów postów z kilku projektów (w module konkurencja), rozkład publikacji: godzinowy i w dniach tygodnia, wskaźnik największej sympatii i antypatii (w module influencerzy) czy mapka rozkładu geograficznego artykułów. Na pewno w 2020 roku będziemy dalej intensywnie rozwijać naszą aplikację – będą nowe funkcje i nowe warstwy danych.
Opublikowaliśmy ciepło przyjęte na rynku raporty i poradniki m.in. „Audyt Mediowy”, „Skuteczne działania w social media” czy „Kodeks dobrych praktyk dla marki”.
Zorganizowaliśmy szkolenia “Jak skutecznie promować się w 2019 roku” i “Jak być numerem 1 w wyszukiwarce Google” a potem wyruszyliśmy w Polskę z cyklem warsztatów On The Marketing Tour na których zarażamy młodych przedsiębiorców szeroko pojętym marketingiem internetowym. Odwiedziliśmy Radom i Lublin, już szykujemy się na Łódź.
Rok 2020 z pewnością przyniesie dalszy rozwój naszej oferty badawczej. Już teraz oferujemy audyty mediowe, zasięgowe, wizerunkowe, SEO, analizy Employer Branding, Mappingi Influencerów. Zapewniamy pomiar reakcji mediów i ocenę komunikacji na poziomie międzynarodowym. Kolejnym krokiem w rozwoju tego obszaru będą badania rynku i analityka efektywności działań marketingowych, profilowanie person i kontekstów zakupowych.
Od lat jesteśmy najwyżej oceniani pod względem jakości obsługi sprzedażowej i posprzedażowej. Tych którzy jeszcze nie mieli okazji się o tym przekonać, zachęcamy do kontaktu i spróbowania, obiecujemy że się nie zawiedziecie! 🙂
Dziękujemy za dotychczasową współpracę i liczymy na jej kontynuację w roku 2020!
Robert Stalmach
CEO Newspoint