Podsumowanie Social Commerce Day

12 stycznia 2016, Paulina Pocheć

17 grudnia 2015 roku odbyła się konferencja zorganizowana przez liderów branży Interaktywnej: Newspoint, NapoleonCat, Catvetiser, click community i edrone.

Przepiękne wnętrza Pałacu na Wodzie stały się doskonałą oprawą inspirującej i ważnej dyskusji na temat wykorzystywania danych w internecie, obsługi klienta i możliwości, jakie niesie za sobą Big Data i automatyzacja marketingu. Atmosfera była naprawdę gorąca, a długim rozmowom nie było końca.

Wśród prelegentów pojawili się: Robert Stalmach (Newspoint), Anna Korzeniewska (Newspoint), Michał Blak (edrone), Grzegorz Berezowski (NapoleonCat), Michał Łukasiewicz (Catvetiser), Anna Ledwoń (click community) oraz Karol Filek (filmcloud).

Social Commerce Day rozpoczął prezes Newspoint z tematem: “Jak zarządzać wizerunkiem marki w erze big data. Szanse i pułapki”. Na licznych przykładach przedstawił możliwości związane z wnioskowaniem o wizerunku i pozycji konkurencyjnej marek na podstawie analizy dużych zbiorów danych zaindeksowanych w internecie. Istotnym elementem prezentacji Roberta były konkretne wskazania dla marek dotyczące uzyskiwania przewagi informacyjnej z danych uzyskanych z monitoringu mediów. Następnie w swojej prelekcji o tym, jak wykorzystać analizę danych zaprezentował się Michał Blak. Jego prezentacja dotyczyła Retention Marketingu, czyli tego, jak nie stracić swoich klientów. Zaraz po nim na scenie pojawiła się Anna Korzeniewska, dzięki której mogliśmy dowiedzieć się jak efektywnie współpracować z twórcami blogów. Następnie dzięki przedstawicielom NapoleonCat’a, Catvertisera oraz click community płynnym krokiem weszliśmy w tematykę social media. Ten blok poświęcony był zasadom dobrej komunikacji w mediach społecznościowych. Swoje spojrzenie na tę tematykę przedstawili Grzegorz Berezowski, który w swojej prezentacji o tytule: „Porozmawiajmy na Facebooku” mówił, jak duże znaczenie ma sprawna obsługa użytkowników w kanałach społecznościowych marki i jak marketerzy mogą robić to skuteczniej przy pomocy właściwych narzędzi. Michał Łukasiewicz zaproponował całkiem nowe spojrzenie na Instagram i jego możliwości reklamowe, a reprezentantka click community – Anna Ledwoń przybliżyła nam istotę coraz bardziej popularnego kierunku, czyli Customer Care w Social Media. Program Social Commerce Day zamknęła prezentacja Karola Filka, który pokazał nam jak nieszablonowo myśleć o szablonowych projektach.

Konferencja zorganizowana w tak malowniczym miejscu, jakim są Łazienki Królewskie dała okazję do spotkania się dwóch niezwykłych zagadnień: architektury XVII wieku i komunikacji XXI wieku. Był to niezwykle owocny dzień, który pozwolił zastanowić się i porozmawiać na temat tego, co na chwilę obecną jest najważniejsze, najbardziej aktualne i nieustannie rozwijające się – o obecności marki w Internecie. Jak bardzo ecommerce, social media i big data wpłyną na naszą codzienność? Na te pytania odpowiedź poznamy już wkrótce, a na chwilę obecną przyjmijmy, że to co nadchodzi nie znajduje się już w fazie przewidywania, ale realnej oceny faktów.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...