Połączeni podłączeni – Rewolucja w Komunikacji

10 lutego 2010, Paulina Pocheć

Badanie „Młodzi i Media”, poświęcone sposobom konsumpcji mediów przez młode pokolenie, to temat, któremu poświęcone będzie najbliższe seminarium z cyklu „Rewolucja w komunikacji”. Spotkanie „Połączeni/podłączeni” będzie oficjalną premierą raportu projektu badawczego „Młodzi i media” i odbędzie się 24 lutego 2010 r. w siedzibie Gazeta.pl w Warszawie.

Zespół medioznawców, socjologów i antropologów  związanych ze Szkołą Wyższą Psychologii Społecznej postawił sobie wzorowane na potężnym amerykańskim projekcie Digital Youth zadanie pokazania, jak nowe technologie zmieniają życie młodzieży w Polsce. Młodzi ludzie zaprezentowali badaczom swój świat oraz opowiedzieli o życiu codziennym w epoce cyfrowych mediów i sieciowej komunikacji. Raport potwierdza wiele przypuszczeń na temat wpływu telefonów komórkowych i internetu na życie młodych użytkowników. Pokazuje, że życie codzienne młodzieży w otoczeniu nowych mediów jest dalece bardziej złożone niż mogłoby się wydawać. Seminarium dostarczy wglądu w świat młodych mieszkańców Polski badaczom i teoretykom akademickim, marketerom oraz twórcom treści i usług projektowanych z myślą o młodzieży. Partnerami merytorycznymi projektu są ośrodki badawcze, m.in. Zespół Badań i Analiz Gazeta.pl, PBI, NUQ oraz 4P Research  Mix. Partnerem medialnym spotkania jest Wyborcza.pl.

Więcej o raporcie tutaj.

Na seminarium zapraszamy do siedziby Gazeta.pl (Warszawa, ul. Czerska 8/10) w środę, 24 lutego, godz. 11.00.

W spotkaniu udział wezmą:

  • Edwin Bendyk, Polityka
  • Dr Mirosław Filiciak, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
  • Mateusz Halawa, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
  • Dr Alek Tarkowski, Creative Commons
  • Paweł Wujec, Grupa Gazeta.pl
  • Dr Dominik Batorski, Uniwersytet Warszawski
  • Prof. Wiesław Godzic, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
  • Andrzej Chrzanowski, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
  • Michał Merczyński, Narodowy Instytut Audiowizaulny
  • Katarzyna Pąk, Ericsson

Dodatkowe informacje na stronie www projektu: Rewolucja w Komunikacji.

Wszystkich zainteresowanych uczestnictwem w najbliższym spotkaniu organizatorzy zapraszają do rejestracji pod adresem e-mail: konferencje_internet@agora.pl

Z powodu ograniczonej liczby miejsc organizatorzy zastrzegają wejście na konferencję po otrzymaniu przez uczestników mailowego potwierdzenia zgłoszenia po uprzedniej rejestracji.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...