Minęły czasy, kiedy z monitoringu mediów korzystali tylko rzecznicy prasowi i pracownicy działów PR. Monitoring marki coraz częściej wykorzystywany jest w przeróżnych obszarach działalności biznesowej przedsiębiorstw. W dobie tak szybkiego przyrostu blogów, vlogów, filmów, komentarzy, platform społecznościowych i ich użytkowników to już konieczność.
Nasze doświadczenia oraz kontakty handlowe pokazują, że marki stosują taki monitoring do wzmocnienia employer brandingu i usprawnienia pracy w HR, podglądania konkurencji, rozwoju produktu, obsługi klienta, wyszukiwania influencerów, oceny kampanii reklamowych, social CRM, pomiarów content marketingu, analizy trendów branżowych a nawet do pozycjonowania w wyszukiwarkach (SEO). Liczba możliwości jest niemal nieograniczona. Jednak wiele firm nadal nie ma pojęcia, że można monitoring wykorzystać w taki sposób.
Przygotowaliśmy poradnik, w którym chcemy w tym uchylić rąbka tajemnicy i pokazać, jak i w jakich obszarach można skorzystać z zalet monitoringu internetu, social media, prasy, radia i telewizji. Na 52 stronach opisaliśmy 18 takich zagadnień biznesowych. Będzie nam bardzo miło, jeśli nasz poradnik przyczyni się do wzmocnienia Państwa pozycji rynkowej, wyprzedzenia konkurencji i zapobieżenia jakimkolwiek kryzysom.
Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.
Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.
Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.
W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.
W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...