Zespół Newspoint opracował kolejny praktyczny poradnik, który niewątpliwie będzie gratką dla wszystkich marketerów i PR-owców, którzy chcą podążać za trendami i właściwie prowadzić swoje projekty komunikacyjne. „Jak mierzyć PR? Pomiar efektywności działań public relations” to 100 stron przepełnionych cenną wiedzą, jaka przyda się każdemu, kto chce zasięgnąć więcej informacji na temat sposobów mierzenia działań PR oraz ich skuteczności. Dodatkowo w naszym e-booku przedstawiliśmy przykładowe narzędzia, którymi można dokonywać pomiarów swojej pracy. Dzięki poradnikowi dowiesz się, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych oraz jakie modele ewaluacji stosować.
W poradniku „Jak mierzyć PR?” zostały poruszone takie zagadnienia jak:
aktywności prowadzone w ramach public relations i ich wpływ na biznes
media, w których działa PR-owiec
wpływ PR na zakupową podróż klienta (customer journey)
model Bartholomewa
dobre praktyki dotyczące zasad pomiaru komunikacji (tzw. Barcelona Principles)
wskaźniki pomiaru PR
miary, które wzmocnią wartość AVE
wpływ recenzji i opinii klientów na markę
zastosowanie monitoringu mediów w działaniach PR
narzędzia ułatwiające pozyskiwanie danych do pomiaru PR
Poza czystą, niezbędną teorią, w poradniku znalazło się miejsce na wiele ciekawych przykładów i case’ów. Zaprezentowane zostały również wyniki najnowszych światowych badań i raportów. Do współpracy zaprosiliśmy także wyśmienitych ekspertów z branży, którzy podzielili się z swoją wiedzą i bogatym doświadczeniem.
Nie czekaj! Pobierz poradnik „Jak mierzyć PR?” już teraz i ciesz się jego zawartością. Poznaj wartościowe wskazówki i użyj ich w swojej pracy.
W 2023 roku świat mediów społecznościowych przechodził nieustanne przemiany, a dwie platformy w szczególności – TikTok i Instagram ciągle kształtowały sposób dzielenia się treściami online opatrzonymi hasztagami. Dlaczego akurat TikTok i Instagram zdobywają tak wielkie uznanie wśród milionów użytkowników na całym świecie?
Metawersum, a raczej Meta to platforma łącząca największe i najpopularniejsze serwisy społecznościowe, takie jak Facebook czy Instagram. Jest to również swego rodzaju ideologia i wizja przyszłości jaką próbuje przedstawić CEO Mety – Mark Zuckerberg. Jedność, uniwersalność, pierwszy pełnoprawny “cyberświat”. W lipcu Amerykanie mieli okazję poznać zupełnie nowy serwis wchodzący w skład Mety. Europa (w tym...
W świetle dynamicznego rozwoju nowoczesnych technologii i zmieniających się oczekiwań konsumentów, marketing w roku 2024 staje przed kolejnymi wyzwaniami i nowymi możliwościami. Przyjrzymy się kluczowym trendom, takim jak rosnąca rola sztucznej inteligencji, znaczenie zgodności z kulturą, wyzwaniom związanym z kontrolą wizerunku marki a kulturą unieważniania oraz rozwojowi miar sukcesu. Znajdziemy również odpowiedzi na pytania dotyczące...
Co nowego czeka nas w globalnych zachowaniach konsumentów w 2024 roku? Jaki wpływ na marketing i innowacje będą miały nadchodzące zmiany? W tekście postaramy się odpowiedzieć na pytania, które najbardziej interesują specjalistów branży komunikacji, ale i nie tylko, bo przecież każdy z nas jest konsumentem. Artykuł stworzony został na bazie wartościowego raportu Mintel 2024 Global Consumer...
Czy w związku z intensywną ekspansją platform social media blogi idą w niepamięć. Czy blogosfera ma się dobrze? Dziesięć lat obserwacji, tysiące blogerów i setki pytań – to fundamenty corocznego badania Annual Blogger Survey. Analizując dziesiątą edycję badania, zanurzymy się w dane, aby zrozumieć, czy blogerzy osiągają zadowalające wyniki w 2023 roku. Jaka jest skuteczność...