Poradnik Newspoint – Kompleksowy monitoring mediów

12 lipca 2022, Robert Sadowski

Zespół Newspoint opracował praktyczny poradnik Kompleksowy monitoring mediów”. Poradnik przeznaczony jest dla wszystkich marketerów, specjalistów ds. komunikacji i social media oraz PR-owców, którzy na co dzień wyszukują w mediach wzmianki na interesujące ich tematy oraz chcą zrozumieć zachowania i reakcje swoich odbiorców, identyfikować branżowe trendy lub zdobywać przewagę konkurencyjną.

Monitorowanie mediów to dziś znacznie więcej niż śledzenie słów kluczowych i wzmianek ulubionych dziennikarzy. To niezbędny element każdej współczesnej strategii biznesowej. Dzięki poradnikowi można dowiedzieć się, jak dokładnie działają narzędzia monitorujące media, markę i konkurencję. Autorzy  poradnika przedstawili cały proces przeszukiwania mediów pod kątem słów kluczowych oraz przydatnych funkcji i zalet płynących z monitorowania mediów. Marketerzy poznają też zagrożenia wynikające z niekorzystania z tego typu narzędzi.

Poradnik „Kompleksowy monitoring mediów” obejmuje następujące obszary:

  • czym dokładnie jest monitoring mediów
  • jak działa monitoring mediów
  • jakie funkcjonalności posiadają nowoczesne narzędzia do monitorowania mediów
  • które serwisy i platformy można monitorować 
  • komu monitoring mediów przyniesie najwięcej korzyści
  • jakie są ograniczenia w zbieraniu danych
  • jakie dane i publikacje można eksportować
  • czy wystarczy korzystać z darmowych narzędzi

Poradnik zawiera wskazówki, czym powinniśmy się kierować przy wyborze narzędzi do monitorowania internetu, social media, prasy, radia i telewizji. Na co zwracać uwagę w przypadku instytucji, małych działalności, firm MSP i międzynarodowych korporacji. Duży nacisk położono na przegląd funkcjonalności narzędzi monitorujących media dostępnych na polskim i zagranicznych rynkach.

Poradnik „Kompleksowy monitoring mediów” można pobrać ze strony: https://www.newspoint.pl/knowledge-base/kompleksowy-monitoring-mediow



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



18 stycznia 2024, Robert Sadowski

Najpopularniejsze hasztagi w 2023 roku na Instagramie i TikToku

W 2023 roku świat mediów społecznościowych przechodził nieustanne przemiany, a dwie platformy w szczególności – TikTok i Instagram ciągle kształtowały sposób dzielenia się treściami online opatrzonymi hasztagami. Dlaczego akurat TikTok i Instagram zdobywają tak wielkie uznanie wśród milionów użytkowników na całym świecie?

16 stycznia 2024, Robert Sadowski

Threads, czyli nowe dziecko Mety

Metawersum, a raczej Meta to platforma łącząca największe i najpopularniejsze serwisy społecznościowe, takie jak Facebook czy Instagram. Jest to również swego rodzaju ideologia i wizja przyszłości jaką próbuje przedstawić CEO Mety – Mark Zuckerberg. Jedność, uniwersalność, pierwszy pełnoprawny “cyberświat”. W lipcu Amerykanie mieli okazję poznać zupełnie nowy serwis wchodzący w skład Mety. Europa (w tym...

4 stycznia 2024, Robert Sadowski

Trendy w marketingu 2024

W świetle dynamicznego rozwoju nowoczesnych technologii i zmieniających się oczekiwań konsumentów, marketing w roku 2024 staje przed kolejnymi wyzwaniami i nowymi możliwościami. Przyjrzymy się kluczowym trendom, takim jak rosnąca rola sztucznej inteligencji, znaczenie zgodności z kulturą, wyzwaniom związanym z kontrolą wizerunku marki a kulturą unieważniania oraz rozwojowi miar sukcesu. Znajdziemy również odpowiedzi na pytania dotyczące...

20 grudnia 2023, Mateusz Pałka

Globalne trendy konsumenckie 2024 – na co marketerzy powinni zwrócić szczególną uwagę

Co nowego czeka nas w globalnych zachowaniach konsumentów w 2024 roku? Jaki wpływ na marketing i innowacje będą miały nadchodzące zmiany? W tekście postaramy się odpowiedzieć na pytania, które najbardziej interesują specjalistów branży komunikacji, ale i nie tylko, bo przecież każdy z nas jest konsumentem. Artykuł stworzony został na bazie wartościowego raportu Mintel 2024 Global Consumer...

1 grudnia 2023, Robert Sadowski

Czy blogerzy generują zadowalające wyniki w 2023?

Czy w związku z intensywną ekspansją platform social media blogi idą w niepamięć. Czy blogosfera ma się dobrze? Dziesięć lat obserwacji, tysiące blogerów i setki pytań – to fundamenty corocznego badania Annual Blogger Survey. Analizując dziesiątą edycję badania, zanurzymy się w dane, aby zrozumieć, czy blogerzy osiągają zadowalające wyniki w 2023 roku. Jaka jest skuteczność...