Główna/Blog/Wydarzenia/Programmatic coraz bardziej skuteczny w rozwoju biznesu. Weź udział w 3. edycji IAB HowTo: Programmatic behind the scenes
Programmatic coraz bardziej skuteczny w rozwoju biznesu. Weź udział w 3. edycji IAB HowTo: Programmatic behind the scenes
7 października 2019, Kamil Kalinowski
Jak działa programmatic i dlaczego jego wykorzystanie przez marki rośnie tak szybko? Na czym polega pozyskiwanie informacji o Internautach i jak trafiają do marketerów? Jak umiejętnie wykorzystywać wideo –najbardziej efektywny format reklamowy w tym modelu? Jak wprowadzenie aukcji pierwszej ceny przez Google wpływa na sprzedaż i zakup reklamy w Internecie? Czy to koniec ery ciasteczek? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci branży podczas konferencji „IAB HowTo: Programmatic behind the scenes”. Trzecia edycja wydarzenia przygotowanego przez Grupę Roboczą Programmatic IAB Polska odbędzie się 7 listopada w Warszawie. Jesteśmy partnerem wydarzenia!
Programmatic rośnie w oczach. Zakup reklamy w tym modelu stanowił w Polsce w 2018 już 35% wszystkich wydatków na display (w tym wideo) i systematycznie się zwiększa. Co więcej, jest dostępny nie tylko dla dużych rynkowi graczy. Z powodzeniem wykorzystują go także mniejsze firmy. Konferencja IAB HowTo: Programmatic – behind the scene to solidna dawka wiedzy na temat działania ekosystemu programmatic oraz możliwości jego wykorzystania w strategii promowania produktów i usług każdego biznesu.
IAB HowTo to kilkanaście unikalnych wystąpień,
podczas których eksperci
IAB Polska wyjaśnią, jak od strony dostawcy powierzchni wygląda proces
optymalizacji sprzedaży w programmatic, jakie możliwości kontroli nad reklamami
ma wydawca oraz przed jakimi wyzwaniami stawiani są kupujący w modelu
programmatic. Wszystko to w obliczu zmian technologicznych takich jak blokada
third party cookies czy zmiana modelu aukcji. Prelegenci przedstawią także
rozwiązania zwiększające transparentność oraz jakość usług programatycznych. Nie zabraknie case studies, na przykładzie których pokażą, jak wykorzystać ten model w
działaniach marketingowych i jak dzięki niemu skutecznie i szybko realizować
cele biznesowe Twojej organizacji.
Celem Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska jest szeroka
edukacja rynku reklamowego na temat zakupu reklamy w modelu automatycznym.
Nasze działania mają uświadamiać reklamodawców, w jaki sposób wykorzystać
programmatic w ich działaniach promocyjnych, ale również, w jaki sposób zabezpieczyć się przed
potencjalnymi zagrożeniami wynikającymi ze zmian technologicznych. W tym celu
już po raz trzeci organizujemy konferencję How To dotyczącą obszaru
programmatic, na którą
zapraszamy wszystkie osoby, które chcą pogłębić swoją wiedzę z tego zakresu.
– mówi
Elżbieta
Kondzioła, Online Sales Director, Lovemedia, Szef Grupy
Programmatic przy IAB Polska.
Na IAB HowTo Programmatic: behind the scenes zapraszamy szczególnie osoby zaangażowane w z obszaru marketingu online,
w tym e-commerce. Wydarzenie adresowane jest zarówno dla managerów, jak i specjalistów na poziomie początkującym oraz średnio-zaawansowanym
w temacie reklamy.
Gwarancją wysokiego poziomu
merytorycznego wydarzenia jest starannie dobrane grono prelegentów, wśród których znaleźli się m.in.:
Radosław Gołąb (Gemius), Jacek Malesa i Małgorzata Kmieciak (SMART), Paulina Koroschetz i Agata Gaździak (Xandr), Elżbieta Kondzioła (Lovemedia), Maciej Sawa i Wojciech Dwojacki (OnAudience ), Nikodem Sarna i Filip Sadowski (Waytogrow), Karol Jurga
(Yeldbird), Arkadiusz Miegoń (Mexad Games), Dmitriy Shevchenko (Hybrid.ai),
Jacek Wąs i Łukasz Bańkowski
(Adform), Beata Tłuczkiewicz i Krzysztof Markowski (Wirtualna
Polska Media).
Spotkanie jest organizowane
w ramach cyklu wydarzeń inicjowanych przez członków grup roboczych
działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą
i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez
ekspertów,
którzy
na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.
Patronat medialny nad
wydarzeniem objęli: gazeta.pl, Magazyn Online Marketing, Marketer+, Newspoint,
NaTemat, Wirtualna Polska
Uczestnictwo w wydarzeniu
jest płatne. Opłata dla firm członkowskich IAB wynosi 450 zł netto, a dla firm
niezrzeszonych 550 zł netto. Posiadacze certyfikatów DIMAQ otrzymują
dodatkowo rabat – 100 zł netto.
Wydarzenie objęte jest
akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze
certyfikatu otrzymują 20 punktów certyfikacyjnych.
Więcej informacji: https://howto.iab.org.pl/programmatic-2019
O IAB Polska
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest
organizacją zrzeszającą ponad 230 najważniejszych firm polskiego rynku
internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy
mediowe i agencje interaktywne. Jego głównym celem jest szeroko pojęta
edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia
prowadzenia biznesu i promocji. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe, tworzy, prezentuje i
wdraża standardy jakościowe. Przygotowuje raporty i badania rynku online, m.in.
Raport Strategiczny czy AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem
konferencji (Forum IAB, MIXX), warsztatów i szkoleń (Internet Week,
IABHowTo, FutuLab). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – program
certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu.
IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią struktur
światowych organizacji
IAB oraz członkiem IAB Europe, Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy oraz Krajowej
Izby Gospodarczej. www.iab.org.pl