Fundacja Nasza Ziemia, od 1994 roku koordynuje polską edycją Clean Up The World. Jest to jej sztandarowy projekt, jej duma i wielkie społeczne wyzwanie. Właśnie zakończyli analizę 29. Akcji Sprzątania Świata w Polsce i zbieranie wyników akcji terenowych przeprowadzonych i zaraportowanych przez uczestników. Newspoint jest Partnerem wydarzenia i czynnie uczestniczył w sprzątaniu.
Wynik, po raz kolejny potwierdza beztroskie i bezrefleksyjne zachowanie nas, ludzi, w miejscach, w których zwykle odpoczywamy. Uczestnicy tegorocznej edycji zebrali bowiem w sumie ponad 472 tony odpadów oraz zgłosili aż 2331 dzikich wysypisk. Niestety zarówno liczba nielegalnych składowisk odpadów, jak i suma odpadów zebranych w Akcji są wyższe niż w roku ubiegłym.
W 29. Akcji wzięło udział ponad 400 tysięcy osób! Największą grupą były oczywiście szkoły i przedszkola, ale wśród uczestników znalazły się także koła gospodyń wiejskich, grupy rowerzystów, nurkowie, społeczności osiedlowe, uniwersytety III wieku, studenci, a nawet zakłady karne. Plastikowe i szklane butelki, puszki po napojach, opakowania po żywności, pozostałości po mini grillach, ale też buty, koszulki, kurtki czy nawet…hulajnogi elektryczne były najczęściej zbieranym z natury odpadem lądowym, ale też podwodnym.
Newspoint przygotował pełny raport medialny z 29. Akcji Sprzątanie świata – Polska
O 29. Akcji Sprzątanie świata w Polsce mówiło się dużo zarówno w regionalnych, jak i ogólnopolskich mediach, i nie tylko we wrześniu. W sumie od kwietnia, kiedy wystartowaliśmy z 29. edycją Akcji, do końca października, kiedy to odbyły się ostatnie sprzątania terenowe w Polsce, opublikowano 6460 publikacji, których zasięg wyniósł 86 milionów! W tym roku ekwiwalent reklamowy (AVE) przekroczył 9,6 miliona złotych.
Raport 29. Akcji
Zapraszamy do zapoznania się z imponującymi wynikami, jakie wspólnie osiągnęliśmy.
22 i 23 maja w w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się tegoroczne Forum IAB, które przebiegnie pod hasłem “25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”. Forum IAB to flagowa konferencja IAB Polska, wytyczająca standardy najlepszych praktyk e-marketingu. Stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Newspoint...
IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.
Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.
Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...
7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.