15 kwietnia na konferencji prasowej we Wrocławiu odbyła się premiera raportu z badania „Hospicjum dla życia poczętego” tworzonego przez fundację „Formuła Dobra” we współpracy z Newspoint oraz SW Research Agencją Badań Rynku i Opinii. Sprawdziliśmy jaka jest wiedza Polaków dotycząca hospicjów perinatalnych.
Zakończył się projekt badawczy, który wskazał świadomość Polaków o hospicjach perinatalnych. Jest to druga edycja raportu – o pierwszej odsłonie przeczytacie na naszym Facebooku oraz na stronie fundacji „Formuła Dobra”.
Wstępne dane udowadniają, że przytłaczająca większość ma problem z dokładną definicją terminu, a często nawet nie ma pojęcia czego może dotyczyć. Wartym odnotowania jest jednak fakt, że aż 78% Polaków przychylnie odnosi się do pomysłu, aby nieuleczalnie chore dzieci były objęte opieką jeszcze przed narodzeniem.
To bardzo silne poparcie dla hospicjów perinatalnych!
Ambasadorem Wolontariatu jest Mariusz Węgłowski. Patronat nad badaniami sprawuje Wydział Zdrowia Urzędu Miejskiego we Wrocławiu.
Zachęcamy do wzięcia udziału w akcji ZOSTAŃ BOHATEREM PO 1% DOBRA! Przekaż 1% podatku na Stowarzyszenie Medyczne Hospicjum Dla Dzieci Dolnego Śląska „Formuła Dobra”. KRS: 0000582875
Kwietniowe zestawienie najbardziej opiniotwórczych mediów ponownie otwiera TVN24. W ubiegłym miesiącu stacja była cytowana blisko 4,5 tys. razy. Drugie miejsce obejmuje Rzeczpospolita z liczbą niemal 3,7 tys. wzmianek, a trzecia pozycja należy do Onetu, na który media powoływały się przeszło 3,5 tys. razy.
W kwietniu 2024 roku Legia Warszawa była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, ale również pozostałe drużyny odnotowały wzrosty publikacji względem poprzedniego miesiąca. Na drugą pozycję awansowała Jagiellonia Białystok, a podium zestawienia zamyka Śląsk Wrocław – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. W Fortuna I Lidze przoduje z dużą przewagą Wisła Kraków, a wśród polskich...
Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.
Marcowy ranking Najbardziej opiniotwórcze media otwiera TVN24, który zostaje liderem zestawienia już po raz szósty. W minionym miesiącu stacja była cytowana ponad 4,2 tys. razy. Drugą pozycję obejmuje Gazeta Wyborcza z wynikiem przeszło 3,7 tys. wzmianek. Trzecie miejsce podium należy do Wirtualnej Polski, na którą media powoływały się blisko 3,4 tys. razy.
„Taśmy Obajtka. Prezes Orlenu o wicepremierze Jacku Sasinie: trzeba zrobić tak, żeby go za*****” to artykuł Jacka Harłukowicza z Onetu, który w marcu br. miał największy zasięg w mediach. Comiesięczny raport „O tym się mówi” jest przygotowywany przez Instytut Monitorowania Mediów (IMM) i Radio ZET. Powstaje w ramach projektu Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego.