Rekordowy marzec

22 marca 2016, Paulina Pocheć

Do końca marca zostało jeszcze kilka dni, a bieżący miesiąc już przyniósł nam rekordowe wyniki – zanotowaliśmy największą liczbę zapytań testowych w historii Newspointa. Tym, co najbardziej nas cieszy jest fakt, że miało to bezpośrednie przełożenie na liczbę nowych klientów. Do grona kontrahentów dołączyły m.in. firmy, które wykupiły u nas monitoring rynku brazylijskiego i rosyjskiego!

 

Ciągły wzrost wyników nie byłby jednak możliwy bez naszych ambasadorów.  Poniżej lista osób, która wspiera Newspointa we wszelkiego rodzaju działaniach. Dziękujemy, że jesteście z nami!

 

 

Artur Roguski – https://www.whysosocial.pl/

Dominik Kaznowski – https://blogifirmowe.com/

Artur Jabłoński – https://arturjablonski.com/

Artur Smolicki – https://www.newcreative.pl/

Marcin Osiak – https://www.marcinosiak.pl/

Kamil Mirowski – https://www.mrsocial.pl/

Magdalena Stępień – https://tattwa.pl/

Marta Smyrska – https://smyrska.pl/

Ania Korzeniewska – https://aniakorzeniewska.pl/

Kreatywne Chłopaki – https://kreatywnechlopaki.pl/

 

 

  • Paweł Kot – https://www.pawelkot.com.pl/
  • Monika Czaplicka – https://czaplicka.eu/
  • Natalia Hatalska – https://hatalska.com/
  • Sylwia Zaręba-Gierz – https://shinysyl.com/
  • Dorota Pindel – https://blinkin.pl/
  • Mariusz Czykier – https://optizenlabs.com/pl/
  • Andrzej Salski – https://www.thinkso.pl/
  • Karol Kotowski – https://marketingprewencyjny.pl/
  • Piotr Toczyski – https://www.opi.org.pl/
  • Mariusz Łodyga – https://mariusz-lodyga.pl/
  • Adam Barański – https://about.me/abaranski
  • Bartosz Kowalski
  • Lucyna Gawuć
  • Artur Małek – https://www.nafejsie.pl/



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...