W dniach 15 – 19 maja 2023 roku w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie odbyła się XV edycja konferencji I ❤ Marketing&Technology! Po raz pierwszy konferencja trwała pięć dni, a każdy dzień to jedna, odrębna ścieżka tematyczna. Pierwszego dnia nowość – blok Automation&Tools, czyli nowe sposoby na optymalizację procesów biznesowych i zwiększenie swojej produktywności z wykorzystaniem automatyki i sztucznej inteligencji. Ekipa Newspoint była obecna i specjalnie dla Ciebie przygotowała fotorelację – skrót prelekcji, same najlepsze porady i case’y od ekspertów.
Tegoroczna edycja konferencji została podzielona na 5 ścieżek tematycznych:
I ❤ automation & tools
I ❤ marketing
I ❤ social media
I ❤ seo & content
I ❤ dev
Każdego dnia mieliśmy okazję obejrzeć prezentacje tylko ściśle związane z daną ścieżką tematyczną. Uzupełnieniem każdych 3 wystąpień były panele dyskusyjne, podczas których prelegenci odpowiadali na pytania prowadzącego i publiczności. Wydarzenie po raz kolejny poprowadził Maciej Kautz.
Newspoint, jako Partner Medialny, przygotował relację z prelekcji zaprezentowanych pierwszego dnia, czyli wszystko o Automation&Tools oraz z uroczystości nagrodzenia najwyżej ocenionych.
Dzień 1. Automation&Tools.
Grzegorz Róg „Automatyzacja dla każdego”
Grzegorz przybliżył nam narzędzia do automatyzacji, które przydają się na co dzień. Sprawdzone toole, bez których nie wyobraża sobie pracy. Oto one:
Rize – do trackowania produktywności pracy
Make – aplikacja do tworzenia automatyzacji, skleja wszystkie narzędzia, pozwala na przekazywanie danych z jednej aplikacji do innych
Arc – przeglądarka oparta o silnik Chrome, jej zaletą są profile, które pozwalają nam trzymać osobno historię przeglądania, co pozwala na bycie zalogowanym na każdym profilu na inne konto w social media, dzięki czemu nie musimy żonglować loginami
Texts – jeden inbox na wszystkie wiadomości z opcją korespondencji z czatem GPT
Superhuman – klient poczty, który umożliwia podpięcie różnych skrzynek pocztowych, tworzenia automatycznych remainderów i filtrowania poczty po zadanych frazach i załącznikach
Zencal – pomaga zarządzać kalendarzami i umawia spotkania
Shortcuts – umożliwia wykonanie akcji w różnych narzędziach, może szukać w kalendarzu następnego spotkania, otwiera aplikację mapy, pobiera informacje o czasie dojazdu, czyli np. o korkach i wysyła wiadomość tekstową do osoby z którą się spotykamy
Airtable – baza danych, CRM, CMS, Excel na sterydach w jednym, repozytorium treści ułatwiające potrzebę planowania treści w social media, można też tworzyć dynamiczne strony internetowe
Notion – jeden pulpit zasilany różnymi danymi w którym znajdują się wszystkie najważniejsze informacje, treści które posiadamy w Notion mogą też zasilić inne nasze narzędzia
Dominika Bucholc „AI w służbie efektywności”
Dominika opowiedziała o AI – najszybciej i najprężniej rozwijające się technologii, która zaczęła się w latach 70, chociaż niektórzy myślą, że zaczęła się w listopadzie 2022.
Badania pokazują, że sztuczna inteligencja jest w stanie podnieść o 14% produktywność w obszarze obsługi klienta. Ale uwaga na efekty uboczne – niestety AI nie jest efektywne. Warto znać jej wady i zalety.
Po pierwsze zdrowy rozsądek. Poznaliśmy przykłady bezsensownych odpowiedzi czatu GPT.
Czat nie potrafi dobrze liczyć. Poległ na prostych matematycznych zadaniach.
Brak etycznych wyborów. Brak zdrowego rozsądku – niektóre rozwiązania mogą prowadzić do apokalipsy.
Ślad węglowy i środowisko.
AI może być jednak efektywne dla ekspertów. Ci, którzy tworzą AI mogą być najcenniejszym zasobem.
Nadal mamy pewne wyzwania tzw. long tail problem. Możemy automatyzować wiele procesów i działań. Sztuczną inteligencję możemy podzielić na dwa etapy: Narrow, która wznosi na wyżyny efekty naszej pracy, tej zazwyczaj używamy w marketingu i General – generalna, która wchodzi w funkcje i czynności człowieka i budzi przerażenie.
Konrad Kwiatkowski „Dynamic Scaling: Paliwo rakietowe organizacji”
Konrad opowiedział o metodzie Scaling Up. To metoda zarządzania organizacją, która skupia się na czterech kluczowych obszarach organizacji:
ludziach,
strategii,
realizacji,
gotówce.
Metodologia, która pomaga wszystkim organizacjom, które ją stosują, w szybkim wzroście i skalowaniu.
Jak to ma się wszystko do automatyzacji?
Żyjemy w trudnych i nieprzewidywalnych czasach, zwiększanie efektywności i szybkość działania jest kluczowe. Jest bodźcem do wprowadzania innowacji. Krok dalej to Dynamic Scaling – połączenie świata tradycyjnych modeli biznesowych z automatyzacją w nową jakość. Przyszłość i teraźniejszość będzie premiować firmy, które są doskonałe i operatywnie i technologicznie. Jeśli chcemy w naszych firmach wskoczyć na kolejny poziom rozwoju Dynamic Scaling jest właśnie tym czego potrzebujemy. Nasze firmy będą mogły zwiększać swoją efektywność w krótszym czasie, a my zyskamy jeszcze większą kontrolę nad biznesem.
6 składników paliwa rakietowegoDynamic Scaling:
Standaryzacja procesów – eliminacja niepotrzebnych ryzyk i zwiększenie efektywności działań. Kokpit zarządzania biznesem.
Efektywność – to nie cięcie kosztów ani redukcja zatrudnienia. Idźmy w stronę automatyzacji tworzenia umów, i ich obiegu między firmami, co uwolni czas sprzedawców na sprzedawanie. Automatyzacja obiegu faktur uwolni czas księgowych na poszukiwanie oszczędności w naszych organizacjach. Automatyzacja tworzenia raportów uwolni czas pracowników na kreatywne myślenie. Zyskiem z rozwoju automatyzacji w organizacji jest odzyskany czas na zadania, na które nie mieliśmy dotychczas czasu i przestrzeni. Ten sam zespół może wykonać wiele więcej zadań niż wcześniej.
Dane – standaryzacja danych, przechowujemy dane w różnych miejscach i w różnych formatach. Zwinne firmy powinny być wspierane danymi odświeżanymi w czasie rzeczywistym. Wszystkie dane powinny być w jednym miejscu w przejrzystych dashboardach i powinny być aktualne.
Analizy i decyzje – menadżerowie sprzedaży, menadżerowie marketingu, menadżerowie HR mając dostęp do aktualnych danych mogą je szybciej analizować, wyciągać lepsze wnioski i podejmować błyskawiczne decyzje oparte na danych.
Integracje – świat automatyzacji daje możliwości integracji z różnymi aplikacjami w tym z czat GPT. Dzięki integracji możemy w pełni wykorzystać możliwości sztucznej inteligencji w naszej codziennej pracy.
Ewolucja – automatyzacja jest w miarę prosta. Stawiaj kolejne kroki. Do małej automatyzacji dodawaj kolejną. Możliwości stopniowego skalowania automatyzacji są ogromne.
Te innowacje pozwalają na stworzenie nowych, bardziej przystępnych cenowo rozwiązań, które zaczynają zmieniać i dominować rynek. Nie ignorujmy tego trendu, bo pozostaniemy w tyle za konkurencją.
Marcin Łukiańczyk „Zostało mi tylko 27 lat życia. I co teraz?”
Marcin opowiedział o średniej długości życia człowiek i jaki to ma wpływ na nasze dalsze decyzje. Czasu nie jesteśmy w stanie cofnąć. Czas to praca, rodzina, hobby, przyjaciele. Jak zaoszczędzić czas? Marcin pokazał, jak wiele automatyzacji ułatwia nasze życie.
Automatyzacja filtrowania i katalogowania skrzynki pocztowej
Katalogowanie i obsługa faktur
Dashboardy do analizy, co dzieje się z firmami i biznesami w trybie real time
Powiadomienia do monitorowania wszystkiego w jednym miejscu
Zautomatyzowanie zarządzania social mediami i tworzenia grafik
Mike Korba „Gdy personalizacja i automatyzacja idą na balety…”
Mike opowiedział o błędach przytaczając prawo Earla Wienera o tym, że „urządzenia cyfrowe korygują wiele drobnych błędów, tworząc miejsce na jeden, duży błąd”.
Niektóre wpadki marketerów mają mniejszy kaliber i można je zwalić na praktykanta. Niektóre mają większy kaliber. Automatyzacja komunikacji z klientem nie jest łatwym zadaniem. Do takich należy personalizacja. Według badań 71% konsumentów oczekuje spersonalizowanej komunikacji. 76% ankietowanych jest zirytowanych jeśli do tego nie dochodzi. Czym jest zatem personalizacja doświadczenia klienta?
Krzywa dojrzałości personalizacji– rozwój problemy personalizacji
Kampanie masowe – nie testujemy na produkcji (wysyłamy testy), czytamy to co wysyłamy.
Kampanie trigerowane (wydarza się jakiś event i wysyłamy jakąś wiadomość) – przemyślmy dokładnie, jak taka akcja może wyglądać.
Dynamiczne pola (pewne zmienne, które wysyłamy w dowolnej wiadomości do odbiorcy) – zamykamy odpowiednie zmienne w kodzie, używamy wartości domyślnej, pamiętajmy o wołaczu – deklinacja.
Segmentacja behawioralna – tworzymy grupy podobne i robimy segmentację typu wiek, płeć, sytuacja rodzinna, status społeczny, wynagrodzenie, ulubiona forma spędzania wolnego czasu. A najlepiej w obecnych czasach zachowania zakupowe, etap na ścieżce klienta, poziom satysfakcji klienta, postrzegane korzyści, poziom wykorzystania usługi, poziom lojalności klienta. Zbieraj dane rozróżniające segmenty. Opisuj te dane, twórz słowniki. Agreguj dane.
Omnikanałowa komunikacja – zainwestuj w dobry CRM.
NBA / NBO – Next Best Action / Next Best Offer to niedaleka przyszłość.
Personalizacja predykcyjna (algorytm, który przewiduje co nasz klient chce, rekomendacje produktowe).
Generatywna personalizacja oparta o sztuczną inteligencję.
Model uproszczony – jak personalizować doświadczenie w trzech krokach:
Bartłomiej Kląskała „Wszystkie narzędzia do marketing automation są do bani.”
Bartłomiej zaprezentował tezę, że wszystkie narzędzia do marketing automation są do bani, jeśli nie wykorzystujemy ich pełnego potencjału. Na kontach marketing automation często widać kilka podejść. Tylko 10% firm na rynku robi to w miarę dobrze. Pozostali popełniają jeden z czterech błędów:
Płacę abonament i to by było na tyle – nie robimy na koncie niemal nic. Posegmentujmy chociaż listy klientów.
Można też przegiąć w drugą stronę – chcemy zrobić wszystko jak najszybciej, brakuje jakiegokolwiek planu. Nie działa nic. Nękamy subskrybentów nachalnymi wysyłkami.
Strategię to ja mam w głowie – brak połączenia działań automation z naszą strategią biznesową.
Jeden wielki chaos – brak konsekwencji, zbytnie komplikowanie, złe założenia na początku prac, korzystanie z narzędzi w niewłaściwy sposób.
49% konsumentów przyznaje, że po otrzymaniu spersonalizowanych rekomendacji kupili oni produkt, którego zakupu początkowo nie rozważali. 17% to średni wzrost sprzedaży w sklepie internetowym po wdrożeniu rekomendacji produktowych AI na stronie www.
Pomysły nie są warte nic bez egzekucji, są one jedynie mnożnikiem, to egzekucja jest warta miliony.
Jaki jest sekret sukcesu?
dążenie do doskonałości operacyjnej
odpowiedzialność i zatrudnianie ludzi w oparciu o wartości
rytm – odpowiedni framework
Marketing automation to nie jest kwestia narzędzia, to uświadomienie sobie tego, że dzięki marketing automation możemy rozwiązywać bardzo konkretne problemy biznesowe.
Zbyt niska średnia wartość koszyka zakupowego -> Automatyzacje cross sellingowe i rekomendacje
Niska częstotliwość zakupów -> Przypomnienia i promocje
Brak powracających klientów -> wdrażamy odpowiednie kampanie
Najlepsze pomysły:
Wdrażaj od końca – formularze zapisu, checkbox do zapisu, powitanie użytkowników, pop-upy, profilowanie klientów, posiadanie planu. Szukaj dźwigni, które dadzą ci maksymalnie duży efekt w krótkim czasie. Pamiętaj o prostocie, lepiej zrobić wiele mniejszych automatyzacji niż kilka turbo rozbudowanych scenariuszy. Narzędzia zawodzą. Prostą konstrukcję łatwiej naprawić. Zespoły się zmieniają. Nowe osoby mają duży problem z wgryzieniem się w zaawansowane reguły automation. Jakościowa lista – czyść swoje listy mailingowe. Możesz dzięki temu dużo zaoszczędzić. Stwórz dokumentację. Twórz listę używanych tagów. Opisz sposoby przyznawania punktów scoringowych. Opisz sposoby budowania każdego z segmentów. Zawsze testuj.
Marcin Kamiński „Myśl więcej, wykonuj mniej. Automatyzacja codziennych czynności”
Marcin opowiedział o Inteligentnym Asystencie SEO (Ignaś), którego stworzył u siebie w firmie. Powodem był totalny brak czasu. Pomaga on w generowaniu automatycznych, bardzo obszernych raportów z wykonania prac SEO dla klientów firmy. Wysyła automatycznie schematyczne maile w określony dzień współpracy.
Kolejny problem – klient nie ma dla nas czasu – wysyłamy wskazówki optymalizacyjne. Przygotowali dedykowanego htmla, wysyłali adres URL, śledzili statystyki otwarcia i otrzymywali automatycznego maila, jeśli klient otworzył plik html. Dzięki temu mieli pewność, że klient zapoznał się ze wskazówkami.
Kolejnym problemem jest brak spójności, często zauważalny w grafikach, dokumentach i na social media. Do tworzenia dokumentu lub raportu przygotowali specjalny formularz wprowadzając szereg autouzupełnień czy automatyczne pobieranie wykresów.
Problemem jest też bezużyteczna praca przy analizie wykresów SEO – rozwiązanie to zbieranie danych i aktualizacja, tworzenie dashboardów z aktualnymi danymi w jednym miejscu, automatyczna analiza danych i ustawienie odpowiednich alertów (na przykład wykrycie spadków na SEMStorm). Inne przykłady zastosowań to monitorowanie zmian na stronie klienta, praca copywriterów, rozliczanie copywriterów z wykonanych prac czy monitorowanie pracy wewnętrznej.
Kolejny problem to dobieranie słów kluczowych. Wiele fraz traci popularność na rzecz innych fraz. Automatyzacja oparta jest o trend krótkoterminowy, trend długoterminowy i intencje – dzięki temu dobierane są frazy z przyszłością.
Tworzenie tekstów zapleczowych, które są za słabe, za krótkie, za drogie. Pomogła automatyzacja poprzez użycie odpowiednich formularzy połączonych API z czatem GPT.
Katarzyna Mistacoglu „Obsidian jako narzędzie do zarządzania wiedzą”
Jesteśmy otoczeni informacjami, a z drugiej strony jesteśmy głodni wiedzy. Codziennie przyswajamy ogromną ilość informacji. Katarzyna pokazała jak korzystać z Obsidiana, który potrafi wyśmienicie porządkować notatki. Jest czołową aplikacją do notowania. Pozwala na dwukierunkowe linkowanie wewnętrzne. Tworzy czytelne grafy. Jest bezpieczny, dane nie są wysyłane do żadnych zewnętrznych serwerów, jedynie lokalnie na naszych komputerach. Umożliwia pracę w offline.
Cztery kroki w Obsidianie
Zapisuj – ilość jest ważniejsza niż jakość. Zapisuj fragmenty książek, artykułów, stron www. Notatki ze spotkań, szkoleń, konferencji. Anegdoty, refleksje, myśli spod prysznica. Grafiki, zdjęcia, wykresy.
Zorganizuj swoje notatki – po co nam notatki, których nikt nie czyta. 26% czasu pracy spędzamy na szukaniu informacji, a tylko 56% przypadków poszukiwań jest zakończonych sukcesem. Twórzmy map of content, linki dwukierunkowe, grafy, sieci połączeń.
Opracuj notatki – formatuj tekst, stwórz rozwijane listy, baw się kolorem. Każda notatka, którą tworzymy może stać się szablonem. Możemy je dowolnie interpretować i wypełnić treścią.
Korzystaj z wiedzy. Z pojedynczej notatki można tworzyć sieć połączeń, która zaowocuje fantastyczną prezentacją, czy serią postów do social media.
Franciszek Georgiew „Wizja życia w Notion – najważniejsza wiedza jaką mogę przekazać”
Franciszek opowiedział o Notion – narzędziu do ukierunkowania produktywności w aspekcie określenia wizji życia.
Pierwszy element, żebyśmy wiedzieli do czego podążać w życiu jest odpowiedź na pytanie, czego ja naprawdę chcę. Stajemy się tym o czym myślimy.
Składniki dobrej wizualizacji:
regularna
szczegółowa
wywołuje emocje
Dostrzeganie swojego pozytywnego wpływu na innych:
daje nam poczucie szczęścia
zmniejsza stres i poprawia zdrowie
zwiększa naszą samoocenę
Co mogę zrobić z ograniczającym przekonaniem:
rachunek zysków i strat
sprawdzić możliwe fakty pozytywne
rozdzielić myśli od faktów
Jak z tym pracować? Traktować jako metody dojścia do celów, które sobie postawiliśmy. Wylistować ograniczające przekonania nad którym właśnie pracuję. Wyznaczanie strategii na dany obszar i wypisanie działań w tym określonym kierunku.
Zuzanna Kwiatkowska „Zastąpiona przez ChatGPT”
Zuzanna poleca trend minimalizmu i element świadomej konsumpcji. Szczególnie teraz w tych trudnych czasach kryzysu i czatu GPT ma ona olbrzymie znaczenie. W swojej prezentacji skupiła się na czat botach. Pokazała przykłady zastosowań chatbotów przez różne firmy i organizacje. Zawierały one dużo błędów. Powód „garbage in – garbage out”, jeśli mamy śmieciowe dane na wejściu do AI, to z dużym prawdopodobieństwem otrzymamy śmieci na wyjściu.
Czy my nadal mamy takie problemy? Czat GPT przecież powstał na danych z internetu dostępnych do września 2021. My nie wiemy do końca co w tych danych jest. Może to doprowadzić do
brak możliwości reakcji na trendy i zmiany społeczne
Uczy nas to, że takim pierwszym istotnym krokiem do pozostania świadomym technologicznie jest zadanie sobie pytania, za kim mój czatbot powtarza. Trzeba zdefiniować sobie zadania, które czatbot ma wykonywać. Zastanówmy się potem, jakich danych mógł on użyć do wykonania każdego zadania. Czy akceptujemy ryzyko tych danych.
Kolejnym problemem jest BIAS – skrzywienie w pewną stronę z powodu niestatystycznych danych z których czatbot korzysta. Może to doprowadzić do:
BIAS w kierunku marek i produktów, pomijanie wszystkich marek powstałych po wrześniu 2021
preferencja określonego słownictwa
BIAS w kierunku grup społecznych
Czy to znaczy, że powinniśmy porzucić czat GPT? Nie, ale ustalmy jakieś zdrowe zasady.
Deleguj odpowiedzialnie – oznaczmy subiektywną wartość zadań dla nas i jak je delegować.
Określ proporcje – ile treści ma być generowanych przez nas, a ile przez sztuczną inteligencję, trzeba przecież nadal pisać autentyczne treści
Powstało błędne koło – czat był uczony na danych z internetu, po czym my teraz pakujemy do internetu rzeczy generowane przez czat, więc co będzie naszymi danymi za kilka lat?
Chatboty nie potrafią powiedzieć „Nie wiem„. Trzeba sobie zdawać sprawę, jakie są ograniczenia. Trzeba uważać, aby nie wprowadzić klienta w błąd, bo mogą pojawić się reperkusje prawne.
Ale to jest tylko połowa prawdy, druga połowa to Mechanizm RLHF. Wykorzystujemy feedback człowieka w procesie generowania odpowiedzi, to działa na dwa sposoby:
z danych losujemy sobie prompt, człowiek pisze odpowiedź i taka pętla jest z powrotem wrzucana do czatu GPT i on jest update’owany
losujemy prompt, ale również z odpowiedziami, do tego człowiek tworzy ranking od najlepszego do najgorszego i update’ujemy, aby czat uczył się odróżniać dobre od złych odpowiedzi
Człowiek subiektywnie ocenia ranking i ustawia w rankingu odpowiedzi, które zostały wygenerowane do prompta, ale także odpowiada na pytania, które dostaje. Ważne, aby do tego byli wykorzystywani tylko eksperci.
Jesteśmy zastąpieni przez chat GPT? Zuzanna uważa że nie, jeśli będziemy budować swoją świadomość korzystając z pięciu reguł:
Jarek Jarzębowski „Jak no-code pomaga zarabiać realne pieniądze?
Jarek opowiedział o wyzwaniu, jak najszybciej zbudować biznes. No-code może pomóc zarabiać więcej w krótszym czasie. Narzędzia no-code pozwalają nam zostawać deweloperami. Poznaliśmy trzy historie no-code founderów.
OneTap i Bubble (narzędzie do budowania aplikacji webowych w no-code) oraz API Open AI
Yep.so (narzędzie, które pozwala na przetestowanie pomysłów nawet w ciągu 15 minut)
Makerpad (miejsce z opisami wszystkich narzędzi związanych z kodowaniem, tutoriale jak korzystać z no-code)
Najważniejsze porady:
Nie szukaj wielkich idei
Skupiaj się na problemie, aby rozwiązywał konkretną potrzebę
Acquire i Tiny Acquisitions – miejsca, marketplace’y w których można wejść i kupić funkcjonującą firmę albo sprzedać swoją firmę.
Jednak pamiętaj, że narzędzie jest wtórne. Istotny jest problem. Liczy się rozwiązanie problemu. Zadaj sobie pytanie:
Do kogo mówisz, czyj problem rozwiązujesz?
Jaki problem rozwiązujesz?
Jak go rozwiązujesz? Jakim narzędziem?
Jak przetestujesz swoje założenia?
Gdzie pójdziesz dalej? Masz trzy drogi, robisz pivot, kontynuujesz jeśli jest OK, ubijasz jeśli jest do bani.
Michał Kowalczyk „Jak się sklonowałem?”
Michał jest ekspertem od Excela i sprzedaje szkolenia. Pokazał jak zarządza swoją firmą, oszczędza czas i automatyzuje zadania. Zadziałała nie tylko automatyzacja, to profile na social mediach, nagroda MVP od Microsoftu, zmiana strony internetowej… Jego 3 poziomy do automatyzacji biznesu:
skróty klawiszowe w aplikacjach (Keyboard Maestro, FastKeys)
reguły w mailach
inbox zero
Taksonomia Blooma (nieważne co wiesz, ważne co z tym robisz).
Pomocne aplikacje do przeszukiwania folderów i wykonywania operacji matematycznych to Raycast i PowerToys.
GPT na klawiszu – zaznaczamy pytanie z maila, wciskamy odpowiedni skrót klawiszowy, wysyłamy po API do GPT, GPT pisze odpowiedź, którą możemy wkleić w mailu i wysłać. Zyskujemy dużo czasu. Podobnie z tłumaczeniami na inny język. Możemy też w ten sposób robić podsumowania bardzo długich treści, których nie chce się nam czytać.
Content reuse – ponowne wykorzystanie contentu. Oczywiście przy użyciu automatyzacji.
Wysyłanie wiadomości z podziękowaniem
Automatyzacja wysyłki. Przygotowanie wielu nagrań dla popularnych imion. Wrzucenie w automatyzację i gdy klient kupił, otrzymywał wideo, a jeśli nie było go na liście popularnych imion, to dostawał wysyłkę z szablonu ogólnego.
Automatyzacja certyfikacji. Test na którym kursant odpowiada na pytania I pisze krótką recenzję kursu. Jeśli się pomylił dostaje informacje, żeby powtórzyć odpowiednie moduły. Jeśli się udało dostaje wiadomość, w której jest wygenerowany certyfikat z podpisem i datą, dostosowany do płci, recenzja, którą sam wpisał w formularz z linkiem przyciskiem to zostawienia jej w social media.
Upsell. Propozycja zakupu innych kursów.
Grow hacking. Krótkie wideo w którym informuje, jak na LinkedIna dodać certyfikat i napisać do Michała, żeby potwierdził zdobyte umiejętności.
Jak zacząć?
Zapisz, co robisz
Zaznacz TO DO, te które cię denerwują i które chcesz zautomatyzować
Zrób procedurę
Zautomatyzuj albo oddaj podmiotowi zewnętrznemu
Na zakończenie poznaliśmy wyniki głosowania na najlepszą prelekcję dnia. Oto ona – od miejsca 7 do miejsca 1 – najlepsza siódemka bloku Automation&Tools na scenie:
Miejsce 7
Miejsce 6
Miejsce 5
Miejsce 4
Miejsce 3
Miejsce 2
Miejsce 1
TOP 7
Na koniec mamy niespodziankę od naszego fotografa – cienie prelegentów, które wygenerowało oświetlenie sceny 🙂
15 lutego w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbyła się pierwsza w tym roku konferencja z cyklu IAB HowTo. Tym razem połączone siły grup roboczych IAB Polska przedstawiły aktualną wiedzę z zakresu SEM, SEO, mobile marketingu, social mediów, e-PR, content marketingu, influencer marketingu oraz reklamy w modelu programmatic. Wszystko po to, by zwiększyć efektywność w obliczu...
4 grudnia 2023 roku w The Westin Warsaw Hotel odbył się 14. FinTech & 13. InsurTech Digital Congress – wydarzenie gromadzące czołowych ekspertów branż fintech i insurtech. Newspoint był Patronem Medialnym kongresu.
17 listopada 2023 roku na Campusie Google for Startups w Warszawie odbyła się pierwsza edycja semWAW, czyli bliźniaczego semKRK – eventu krakowskiego. Newspoint był patronem medialnym wydarzenia i przygotował fotorelację z wystąpień wszystkich prelegentów.
16 listopada 2023 w Multikinie w Złotych Tarasach odbyła się kolejna konferencja z cyklu IAB HowTo. Tym razem poświęcona najnowszym trendom, wymianie wiedzy praktyków, ciekawym case studies, a także aktualnej sytuacji prawnej oraz wpływom AI na branżą reklamową. Newspoint przygotował obszerną fotorelację z wystąpień wszystkich prelegentów.
20-21 listopada 2023 roku w The Westin Warsaw Hotel odbyło się XVII Smart City Forum – spotkanie włodarzy miast, specjalistów administracji samorządowej oraz przedstawicieli zarządów firm działających w obszarze smart city. Wydarzenie zgromadziło 440 uczestników, którzy wysłuchali debat i wystąpień merytorycznych z udziałem ekspertów w dziedzinie funkcjonowania i rozwoju inteligentnych miast. Newspoint był Patronem Medialnym wydarzenia.