Retail Challenge Poland 2024 V edycja

5 września 2023, Robert Sadowski

FORUM RETAIL CHALLENGE POLAND 2024 to strategiczne forum networkingowe gromadzące cały sektor retail w Polsce – zarówno sieci food jak i non-food, producentów dóbr trwałych oraz FMCG. Spotkanie potrwa 2 dni 27-28.09.2023 r. w hotelu Arche, Al. Krakowska 237, Warszawa. Oba dni rozpocznie strategiczna sesja plenarna, po lunchu odbędą się operacyjne sesje równoległe. Wieczorem I dnia forum planowany jest koktajl networkingowy, który jest świetną okazją do rozmów w mniej formalnej atmosferze. Newspoint jest patronem eventu.

Focus tegorocznej edycji to wsparcie sektora retail w sytuacji kryzysu: optymalizacja, cięcie kosztów, szukanie rentowności.

Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director brave conferences: Tak jak co roku, zapytaliśmy praktyków z sektora retail, FMCG i dóbr trwałych o ich największe wyzwania. Ponad 70-ciu z nich podzieliło się z nami tematami, które są dla nich kluczowe, a są to m.in.: walka z kosztami: dopasowanie strategii sprzedaży i lojalizowania konsumenta w związku z totalną zmianą jego zachowań zakupowych, przyciąganie klienta do kanału off i modyfikacja roli sklepów stacjonarnych w ramach omnicommerce, walka o rentowność w e-commerce, raportowanie ESG i eko retail, dyrektywa Omnibus i jej wpływ na promocje firm, zmieniający się rynek pracownika na rynek pracodawcy, czy przyszłość formatów wobec dominującej roli dyskontów w okresie kryzysu.  

Agenda wydarzenia powstała na podstawie wywiadów i została zbudowana wokół 10 wyzwań jakie z tych
wywiadów wyłoniono:

  • KRYZYS A STRATEGIE ROZWOJU RYNKU RETAIL
  • DIGITALIZACJA RETAILU
  • SPRZEDAŻ OMNICHANNEL
  • RENTOWNOŚĆ E-COMMERCE
  • OSZCZĘDNOŚCI W LOGISTYCE
  • ZMIANY W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW
  • PROMOCJE VS DYREKTYWA OMNIBUS
  • OPTYMALIZACJA KOSZTÓW
  • STRATEGIE ESG
  • RETAIL INTELLIGENCE

W trakcie wydarzenia uczestnicy będą mieli okazję posłuchać ekspertów z m.in. : ALLEGRO, AUCHAN, BRICOMARCHE, CASTORAMA, CCC, DECATHLON, DR. MAX, EMPIK, EUROCASH, FOODWELL, FRISCO, HOME & YOU, IKEA, INTERMARCHE, INTERSPORT, KOMFORT, LEWIATAN, LIDL, LPP, MAXI ZOO, MEDIAMARKTSATURN, MEDICINE, MODIVO, NEONET, OBI, PEPCO, STOKROTKA, W.KRUK, VRG, X-KOM, YES BIŻUTERIA, ZALANDO, ŻABKA NANO i wielu innych.

Lista prelegentów:
https://retailchallengepoland.pl/prelegenci/
Agenda forum:
https://retailchallengepoland.pl/program-1-dzien/
https://retailchallengepoland.pl/program-2-dzien/

Bilety:
https://retail2023.registration-form.online/
Korzystna oferta indywidualna oraz grupowa!

Masz pytania? Skontaktuj się z
Anna Banaś
anna.banas@braveconferences.pl
tel. 787 092 566



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



8 maja 2024, Robert Sadowski

Forum IAB 2024

22 i 23 maja w w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się tegoroczne Forum IAB, które przebiegnie pod hasłem “25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”. Forum IAB to flagowa konferencja IAB Polska, wytyczająca standardy najlepszych praktyk e-marketingu. Stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Newspoint...

5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.