Robert Stalmach prelegentem CopyCamp

6 września 2013, Paulina Pocheć

Robert Stalmach, prezes Newspoint, wystąpi jako prelegent podczas tegorocznej edycji konferencji CopyCamp. Wydarzenie, którego organizatorem jest Fundacja Nowoczesna Polska, odbędzie się 1 października 2013 r. w warszawskim kinie Muranów.

Tegoroczne spotkanie będzie poświęcone szukaniu praktycznych rozwiązań dla sektora kreatywnego, analizie prawa autorskiego w perspektywie socjologicznej, ekonomicznej i antropologicznej oraz komunikacji w ramach obecnie trwającej dyskusji, a także zagadnieniom związanym z prawem polskim w kontekście ustawodawstwa międzynarodowego. Gościem specjalnym konferencji będzie Eben Moglen – profesor prawa na Uniwersytecie Columbia w Nowym Jorku, założyciel i przewodniczący Software Freedom Law Center, doradca prawny Free Software Foundation, współtwórca licencji GNU GPL.

 

Tegoroczna edycja konferencji CopyCamp jest drugą z kolei, pierwsza odbyła się w warszawskim kinie Kultura 26 listopada 2012 r.Konferencja CopyCamp jest częścią projektu Przyszłość prawa autorskiego, prowadzonego przez Fundację Nowoczesna Polska i zarazem pierwszym w Polsce, organizowanym na dużą skalę spotkaniem osób zajmujących się problematyką praw autorskich. Do udziału w konferencji zapraszamy reprezentantów środowisk twórczych, działaczy społecznych, prawników, naukowców i polityków, zajmujących różne, a niekiedy bardzo odległe, stanowiska w dyskusji poświęconej obiegowi dóbr kultury. Celem CopyCampu jest umożliwienie im podjęcia dialogu.

Więcej informacji: www.copycamp.pl



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...