Rozwiązania NewsPoint – większy zasięg i nowe funkcjonalności na Gwiazdkę

21 grudnia 2009, Paulina Pocheć

NewsPoint, pionier e-monitoringu w Polsce, wprowadził monitoring opinii w porównywarkach cenowych w systemie NewsPoint UGC. służącym do pomiaru widoczności firmy w social media. Dzięki temu rozwiązanie, znacząco zwiększyło zasięg monitorowanych serwisów. Jednocześnie zwiększyła się też liczba portali monitorowanych przez system NewsPoint. Już w pierwszym kwartale 2010 r. narzędzie wzbogaci się o monitoring mikroblogów.

NewsPoint UGC, poza monitoringiem blogów i forów, zaoferował również monitoring opinii zamieszczanych w porównywarkach cenowych. Obecnie narzędzie udostępnia opinie z Nokaut.pl i Skapiec.pl, prowadzone są prace nad dołączeniem kolejnych serwisów tego typu.

W ciągu 2 ostatnich miesięcy liczba forów monitorowanych przez NewsPoint UGC wzrosła trzykrotnie z ponad 90 tysięcy do 340 tys., a blogów – niemal dwukrotnie, z 70 tysięcy do 120 tysięcy. NewsPoint UGC, jako jedyne narzędzie na polskim rynku oferuje zasięg przeszukiwania obejmujący dwa miesiące wstecz (wkrótce będzie on jeszcze większy) oraz raporty zawierające analizę opinii użytkowników internetu.

Z kolei NewsPoint, narzędzie do monitorowania portali internetowych zwiększył swój zasięg do 2500 portali i nadal pozostaje systemem monitorowania internetu o największym zasięgu w Polsce.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...