semKRK powraca w wersji BIG

5 kwietnia 2022, Robert Sadowski

semKRK wraca po raz 19! Barcamp zawita ponownie do Starej Zajezdni w Krakowie 15 czerwca. Towarzyszyć nam będzie 12 ekspertów z branży SEO i SEM. Rozpocznij czerwcowy długi weekend z nami! Newspoint został patronem medialnym wydarzenia.

semKRK to wyjątkowa konferencja dla specjalistów SEM i SEO, agencji marketingu internetowego, działów marketingu, branży e-commerce oraz właścicieli biznesów. Idea  spotkań organizowanych nieprzerwanie od 18 edycji ciągle pozostaje niewyczerpana! Wysokie oceny zbierane w ankietach przez organizatora – krakowską agencję DevaGroup – świadczą o potrzebie integracji branży SEM i SEO oraz przede wszystkim o chęci wymiany wiedzy w luźnej, barcampowej atmosferze. Spotkaniom przyświeca jeden  główny cel: edukacja. Korzystając z niestandardowego sposobu wyboru prelegentów (jakim jest głosowanie na tematy nie znając osoby, która za tym tematem stoi) dajemy szansę pokazania się nowym twarzom na naszej scenie. Kolejne wydarzenie odbędzie się  w Starej Zajezdni w Krakowie. Już nie możemy doczekać się tego spotkania na żywo!

Podczas semKRK#19 BIG: 

  • zobaczysz 12 marketingowych prelekcji,
  • spotkasz marketingowe gwiazdy, które dzieliły się swoją wiedzą  i doświadczeniem na wcześniejszych edycjach semKRK, 
  • zobaczysz 4 zwycięskie prezentacje z naszego plebiscytu na Facebooku, gdzie nasi fani głosować będą tylko na tematy (nie znając prelegentów),
  • weźmiesz udział w rozdaniu nagród semKRK Awards 2022,
  • poznasz nowinki branżowe, które zainspirują Cię do działania, 
  • będziesz mógł zadawać pytania ekspertom na żywo!


Dodatkowo, bezpośrednio przed konferencją odbędą się warsztaty semKRK! Przeprowadzone zostaną online na dwóch ścieżkach:
13.06.2022 r.: Google Ads & Analytics (prowadzący: Dorota Kika, Przemysław Biegacz, Bartłomiej Kaczmarczyk i Damian Rams),
14.06.2022 r.: SEO (prowadzący: Paweł Sokołowski, Łukasz Suchy, Kamil Sroka i Maciej Chmurkowski).

Warsztaty odbędą się na platformie Clickmeeting, a liczba miejsc na każdy dzień jest ograniczona do 25. Na social mediach oraz stronie głównej publikowani są na bieżąco nowi prowadzący i prelegenci! 

Więcej informacji:  

Strona internetowa: https://semkrk.pl 
Facebook: https://www.facebook.com/spotkaniasemkrk/
Wydarzenie na Facebooku: https://fb.me/e/29YoYhmGa
Twitter: https://twitter.com/semkrk  

Platforma z nagraniami z wcześniejszych edycji: ttps://semkrk.myvod.io/ 

Regulamin wydarzenia: https://dva.pl/semKRK-regulamin
Kup bilety na konferencję i warsztaty: https://app.evenea.pl/event/semkrk19/ 



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



8 maja 2024, Robert Sadowski

Forum IAB 2024

22 i 23 maja w w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się tegoroczne Forum IAB, które przebiegnie pod hasłem “25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”. Forum IAB to flagowa konferencja IAB Polska, wytyczająca standardy najlepszych praktyk e-marketingu. Stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Newspoint...

5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.