Święty Mikołaj rozdaje prezenty!

6 grudnia 2012, Paulina Pocheć

Z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia, mamy dla Was ciekawy konkurs. Jeżeli chcecie wygrać roczną prenumeratę czasopisma „Branża Dziecięca”, a także trzymiesięczny – całkowicie bezpłatny – dostęp do naszego narzędzia Newspoint monitorującego portale i social media, musicie koniecznie wziąć w nim udział!

Co należy zrobić? To proste. Wystarczy, że rozbawicie Świętego Mikołaja. Tak, tak – to naprawdę łatwe. Przyznajcie sami – znacie pewnie fajne dowcipy o tematyce świątecznej, które lubicie opowiadać innym osobom. Dlaczego więc nie możecie podzielić się nimi z nami, a raczej ze Świętym Mikołajem?

Swoje propozycje konkursowe wyślijcie na adres newspoint@www.newspoint.pl w temacie wpisując „Konkurs świąteczny”. Zwycięzcą zostanie osoba, która poda najśmieszniejszy żart. Na Wasze propozycje czekamy do 14 grudnia 2012 do godz. 23.59, więc nie macie czasu do stracenia! Trzymamy kciuki!

Przed przystąpieniem do konkursu zapoznajcie się z jego regulaminem.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...