Święto kochających wyprzedaże także w Newspoint. Zapraszamy na Black Friday!

23 listopada 2017, Marek Bysaha

Ogromne wyprzedaże i atrakcyjne oferty w ostatni piątek listopada stają się z roku na rok coraz bardziej popularne w Polsce. Pośród wielu firm celebrujących Black Friday znaleźliśmy się także i my. Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty promocyjnej.

Jednym z popularnych świąt, które przyszło do nas z zachodu jest Haloween. Jednak wiążące się z nim zwyczaje jednych przyciągają, innych wręcz przeciwnie – odrzucają. Jest jednak takie zachodnie wydarzenie, które przynajmniej z punktu widzenia miłośników wyprzedaży, może kojarzyć się jednoznacznie pozytywnie. Zapoczątkowany prawdopodobnie w XIX w. Black Friday to dzień po Święcie Dziękczynienia, kiedy to zaczyna się okres przedświąteczny. Co za tym idzie, jest to dobry czas by rozpocząć zakupy na Boże Narodzenie.

Sklepy wszystkich kategorii tego dnia oferują swoim klientom wyjątkowe promocje. Taniej wtedy kupimy ubrania, jedzenie, sprzęt sportowy, narzędzia, ale także i usługi. W tym czasie warto pomyśleć nie tylko o materialnych rzeczach, ale także o tym, co może wesprzeć naszą markę. Wśród takich promocji pojawiamy się również my. Black Friday 2017 to jedyna taka okazja w roku, kiedy Newspoint oferuje tak duże zniżki na monitoring mediów!

Tylko 24.11.2017 na wszystkie pakiety znajdujące się w naszym cenniku obowiązuje 30% zniżki! Co więcej, dzięki promocji można oszczędzać przez cały rok. Oferta dostępna dla wszystkich nowych klientów Newspointa. Zapraszamy!

Cennik dostępny na: https://www.newspoint.pl/pricing.html



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...