Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

14 lutego 2025, Robert Sadowski

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”.

Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM.

Agenda spotkania:

  • Rola monitoringu reklam w spojrzeniu na medialną siłę marki
  • Monitoring reklam w prasie, radiu i tv – najważniejsze wskaźniki
  • Aktywność reklamowa konkurencji – benchmark i baza inspiracji
  • Weryfikacja realizacji mediaplanów
  • Powiadomienia o nowych kreacjach
  • Analityka reklam – moduł Analizy adMonit na Platformie IMM

Szkolenie potrwa ok. 60 minut.

Dla kogo?

Wydarzenie przeznaczone jest dla marketerów odpowiadających za wydatkowanie budżetów reklamowych w prasie, radiu i telewizji, którzy chcą optymalnie inwestować środki i weryfikować realizację mediaplanów. Do udziału zachęcamy też specjalistów, którzy całościowo analizują i mierzą medialną siłę marki oraz działania marketingowe w mediach oraz tych, którzy szukają inspiracji w tworzeniu nowych kreacji reklamowych.

Za uczestnictwo w szkoleniu przewidziane są cyfrowe certyfikaty potwierdzające zdobycie wiedzy i umiejętności pozwalających na samodzielną analizę wydatków reklamowych z wykorzystaniem adMonit.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona.

Serdecznie zachęcamy do zapisów:

Zapisz się na webinar


Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

4 stycznia 2024, Robert Sadowski

Newspoint & IMM & More Bananas On The Marketing Tour 2. Przystanek Kielce [szkolenie]

W 2019 i 2020 roku wraz z agencją kreatywną More Bananas wyruszyliśmy w wielką marketingową podróż po Polsce. Odwiedziliśmy kilka miast i przekazaliśmy naszą wiedzę i doświadczenia biznesowe z szeroko pojętego marketingu internetowego. Cykl cieszył się dużą popularnością. Potem przyszła pandemia covid, lock down i musieliśmy przerwać te szkolenia. W tym roku postanowiliśmy wrócić do...

13 września 2023, Robert Sadowski

Webinar Newspoint: Mapping influencerów

Zapraszamy na 42. webinar Newspoint. Robert Sadowski – Digital Marketing Manager Newspoint pokaże, jak znaleźć najbardziej odpowiednich influencerów dla danej marki i jakie narzędzia do tego wykorzystać. Influencer marketing (IM) od kuchni – praktyczna wiedza od analityków mediów.