W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów.
Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego narzędzia do monitorowania mediów i na jakie funkcjonalności zwracać uwagę. Na przykładzie Platformy IMM wyjaśnią, w jaki sposób kontrolować wizerunek marki we wszystkich mediach: internecie, social mediach, prasie, radiu i telewizji.
Agenda spotkania:
Problemy z językiem, czyli postaw na polskie rozwiązanie
Słowa kluczowe a frazy w monitoringu mediów – różnice
Jak prawidłowo wybrać cel i ustawić monitoring
Platforma IMM – wszystko co chciałbyś/abyś wiedzieć, ale boisz się zapytać
Baza danych publikacji: raporty statystyczne oraz przeglądy mediów – korzyści
Archiwum przekazów – jak z niego korzystać i co można tam znaleźć
Czym jest monitoring w modelu PESO i jak go realizować
O innych rozwiązaniach od IMM, czyli jak możemy Cię wesprzeć
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób pracujących w działach PR, marketingu, komunikacji i obsługi social mediów, które chciałyby poznać wszelkie praktyczne aspekty związane z monitoringiem mediów, marki i konkurencji. Zachęcamy do udziału w szkoleniu zarówno osoby, które rozważają zakup narzędzia do monitoringu mediów, jak i te, które mają już za sobą pierwsze doświadczenia w tym obszarze.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona.
W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...
Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.
W 2019 i 2020 roku wraz z agencją kreatywną More Bananas wyruszyliśmy w wielką marketingową podróż po Polsce. Odwiedziliśmy kilka miast i przekazaliśmy naszą wiedzę i doświadczenia biznesowe z szeroko pojętego marketingu internetowego. Cykl cieszył się dużą popularnością. Potem przyszła pandemia covid, lock down i musieliśmy przerwać te szkolenia. W tym roku postanowiliśmy wrócić do...
Zapraszamy na 42. webinar Newspoint. Robert Sadowski – Digital Marketing Manager Newspoint pokaże, jak znaleźć najbardziej odpowiednich influencerów dla danej marki i jakie narzędzia do tego wykorzystać. Influencer marketing (IM) od kuchni – praktyczna wiedza od analityków mediów.
Zapraszamy na 41. webinar Newspoint. Anna Piskorska – Business Development Manager Newspoint pokaże, o co najczęściej firmy pytają przed podjęciem współpracy z platformami do monitorowania mediów.