Newspoint wprowadza nowy, wydajny i szybki mechanizm monitoringu Facebooka, ważny dla każdego, kto zainteresowany jest wysoką jakością zbierania i analizowania danych z fanpage’y na tej platformie.
Dzięki integracji z Facebookiem każdy klient monitoringu mediów Newspoint, z włączoną opcją dostępu do tego medium, będzie miał możliwość dodania do 50 kluczowych dla siebie fanpage’y do monitorowania i uzyskiwania z nich pełnych danych w trybie real time. Oznacza to, że publiczne posty i komentarze z tych fanpage’y będą indeksowane z wysokim priorytetem, a użytkownik panelu Newspoint będzie miał możliwość przeglądania tych wpisów praktycznie bez opóźnień w stosunku do momentu publikacji.
Zgodnie z polityką prywatności Facebooka, żadne dane prywatne nie będą nam udostępniane ani nie będziemy mieli dostępu do prywatnych profili, dla których została wykonana integracja. Opisany poniżej mechanizm integracji jest autoryzowany przez Facebooka, a Newspoint uzyskał od Facebooka bezpośrednią zgodę na jego oferowanie klientom.
Jak wykonać integrację z Facebookiem w panelu Newspoint?
Kliknij w zakładkę “Integracje”, którą znajdziesz w rozwijanym menu w prawym górnym rogu panelu.
Wybierz pole “Monitorowanie wybranych przez Ciebie stron na Facebooku”.
Wybierz “Dodaj Konto”. Jedno konto z FB będzie mogło być przypisane do integracji na jednym koncie Newspoint.
Każda integracja jest ważna 60 dni. System informuje, ile dni pozostało do wygaśnięcia danej integracji.
Kliknij niebieski przycisk edycji oraz wprowadź URL fanpage’a wraz z językiem, w którym jest prowadzony. Kliknij przycisk Dodaj. Czerwony przycisk umożliwia usunięcie integracji.
Dodawanie kolejnych stron, które chcemy priorytetowo monitorować, odbywa się tak samo.
Jeśli zależy Ci na utworzeniu projektu, w którym chcesz mieć wyniki tylko z wybranych, priorytetowych fanpage’y kliknij “Stwórz projekt”.
Nie musisz jednak tego robić; jeśli na koncie są utworzone projekty obejmujące Facebook, dane z wybranych, priorytetowych fanpage’y (które spełniają kryteria wyszukiwania) będą w nich widoczne
Jeśli taki projekt utworzony został wcześniej, a teraz dodajesz nowe fanpage, to kliknij “Zaktualizuj projekt”.
Projekt z danymi z nowych, wybranych, priorytetowych fanpage’y wygląda podobnie, jak inne Twoje projekty w panelu Newspoint.
W edycji projektu istnieje możliwość dopisania słów kluczowych zawężających wyniki wyszukiwania. Pamiętaj że samo dodanie nowych fanpage’y i aktualizacja projektu nie zmienia innych ustawień projektu w tym słów kluczowych dla których prowadzisz monitoring.
Masz pytania? Chętnie pomożemy!
Czekamy na wiadomości od Ciebie – napisz do nas na czacie, zadzwoń (22) 415 59 96 lub wyślij maila na kontakt@newspoint.pl.
Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.
Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.
Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.
W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.
W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...