Zapraszamy na kolejny webinar. Tym razem gościnnie wystąpi – Alicja Turczyniewicz-Gorczyca – Senior Content Marketing Specialist z Elephate. Pani Alicja opowie, czym jest Digital PR i przedstawi propozycje skutecznych działań oraz sposoby mierzenia efektów przy pomocy monitoringu mediów. Zaczynamy we wtorek 15 września o 12:00.
Agenda webinaru:
założenia, geneza i charakterystyka Digital PR
przykłady działań w ramach Digital PR-u + case studies
mierzenie efektów działań Digital PR z wykorzystaniem monitoringu mediów
dodatkowe korzyści płynące z wykorzystania działań Digital PR-owych
Nasza prelegentka projektuje strategie content marketingowe, które wzmacniają wizerunek marki i widoczność w sieci. Współtworzy kampanie kreatywne, które zdobywają uwagę mediów i wartościowe linki. Współpracowała z markami z branż: nieruchomości, moda, beauty, kody rabatowe, finanse, B2B i media.
Dla kogo przeznaczony jest webinar? Dla PR-owców, content marketerów, osób projektujących strategie komunikacji marek w sieci oraz dla osób poszukujących skutecznych sposobów na promocję marki w sieci.
Dzięki udziałowi w webinarium poznasz konkretne propozycje działań w ramach digital PR-u w oparciu o case studies.
Zapraszamy do udziału w szkoleniu. Wymagana jest rejestracja.
Zarezerwujcie godzinę. Wtorek, 15 września 2020, 12:00.
***
Jeśli nie mogliście się z nami spotkać to mamy nagranie tego webinaru:
W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...
Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.
W 2019 i 2020 roku wraz z agencją kreatywną More Bananas wyruszyliśmy w wielką marketingową podróż po Polsce. Odwiedziliśmy kilka miast i przekazaliśmy naszą wiedzę i doświadczenia biznesowe z szeroko pojętego marketingu internetowego. Cykl cieszył się dużą popularnością. Potem przyszła pandemia covid, lock down i musieliśmy przerwać te szkolenia. W tym roku postanowiliśmy wrócić do...
Zapraszamy na 42. webinar Newspoint. Robert Sadowski – Digital Marketing Manager Newspoint pokaże, jak znaleźć najbardziej odpowiednich influencerów dla danej marki i jakie narzędzia do tego wykorzystać. Influencer marketing (IM) od kuchni – praktyczna wiedza od analityków mediów.
Zapraszamy na 41. webinar Newspoint. Anna Piskorska – Business Development Manager Newspoint pokaże, o co najczęściej firmy pytają przed podjęciem współpracy z platformami do monitorowania mediów.