Webinar: Digital PR – czym jest, propozycje działań oraz sposoby mierzenia efektów przy pomocy monitoringu mediów

27 sierpnia 2020, Robert Sadowski

Zapraszamy na kolejny webinar. Tym razem gościnnie wystąpi – Alicja Turczyniewicz-Gorczyca – Senior Content Marketing Specialist z Elephate. Pani Alicja opowie, czym jest Digital PR i przedstawi propozycje skutecznych działań oraz sposoby mierzenia efektów przy pomocy monitoringu mediów. Zaczynamy we wtorek 15 września o 12:00.

Zapisz się na webinar

Agenda webinaru:

  • założenia, geneza i charakterystyka Digital PR
  • przykłady działań w ramach Digital PR-u + case studies
  • mierzenie efektów działań Digital PR z wykorzystaniem monitoringu mediów
  • dodatkowe korzyści płynące z wykorzystania działań Digital PR-owych

Nasza prelegentka projektuje strategie content marketingowe, które wzmacniają wizerunek marki i widoczność w sieci. Współtworzy kampanie kreatywne, które zdobywają uwagę mediów i wartościowe linki. Współpracowała z markami z branż: nieruchomości, moda, beauty, kody rabatowe, finanse, B2B i media.

Dla kogo przeznaczony jest webinar?
Dla PR-owców, content marketerów, osób projektujących strategie komunikacji marek w sieci oraz dla osób poszukujących skutecznych sposobów na promocję marki w sieci.

Dzięki udziałowi w webinarium poznasz konkretne propozycje działań w ramach digital PR-u w oparciu o case studies.

Zapraszamy do udziału w szkoleniu. Wymagana jest rejestracja.

Zarezerwujcie godzinę. Wtorek, 15 września 2020, 12:00.

***

Jeśli nie mogliście się z nami spotkać to mamy nagranie tego webinaru:




Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

4 stycznia 2024, Robert Sadowski

Newspoint & IMM & More Bananas On The Marketing Tour 2. Przystanek Kielce [szkolenie]

W 2019 i 2020 roku wraz z agencją kreatywną More Bananas wyruszyliśmy w wielką marketingową podróż po Polsce. Odwiedziliśmy kilka miast i przekazaliśmy naszą wiedzę i doświadczenia biznesowe z szeroko pojętego marketingu internetowego. Cykl cieszył się dużą popularnością. Potem przyszła pandemia covid, lock down i musieliśmy przerwać te szkolenia. W tym roku postanowiliśmy wrócić do...

13 września 2023, Robert Sadowski

Webinar Newspoint: Mapping influencerów

Zapraszamy na 42. webinar Newspoint. Robert Sadowski – Digital Marketing Manager Newspoint pokaże, jak znaleźć najbardziej odpowiednich influencerów dla danej marki i jakie narzędzia do tego wykorzystać. Influencer marketing (IM) od kuchni – praktyczna wiedza od analityków mediów.

6 czerwca 2023, Robert Sadowski

Webinar Newspoint: Dlaczego warto korzystać z monitoringu mediów?

Zapraszamy na 41. webinar Newspoint. Anna Piskorska – Business Development Manager Newspoint pokaże, o co najczęściej firmy pytają przed podjęciem współpracy z platformami do monitorowania mediów.