Weź udział w 38. webinarze Newspoint! Naszym gościem będzie dr Magdalena Gajek, właścicielka agencji Blend PR oraz autorka książki „Mikromarka”. To właśnie ta publikacja posłuży nam za przykład prezentujący nie tylko, jak wydać własną publikację, ale także w jaki sposób projektować i wprowadzać produkty na rynek.
Ten webinar jest dla Ciebie, jeśli dotyczy Cię choćby jedna z tych sytuacji:
interesuje Cię tematyka wprowadzania nowego produktu do sprzedaży,
chcesz poznać sposób na łączenie zysków z indywidualnych usług z gotowymi produktami,
lubisz niestandardowe formy marketingu,
planujesz wydać własną książkę pod szyldem brandingu firmy,
masz w planach tworzenie innych produktów opartych o treść (np. e-booki, kursy),
Twoja firma należy do sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.
W trakcie wydarzenia poznasz 10 praktycznych porad dotyczących self-publishingu oraz projektowania produktów. Dr Magdalena Gajek opowie na podstawie swoich doświadczeń z „Mikromarką”, jakich błędów unikać oraz na co zwrócić szczególną uwagę, tworząc produkt edukacyjny.
Zapraszamy do bezpłatnej rejestracji. Liczba miejsc na żywo ograniczona. Wydarzenie odbędzie się w środę 18 stycznia 2023 o godz. 12.00 i potrwa około godziny. Na zakończenie będzie również możliwość zadawania pytań naszej prelegentce.
Dr Magdalena Gajek – konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i markami premium. Uczy przedsiębiorców, jak zarządzać komunikacją, budować wizerunek oraz tworzyć treści. Jest właścicielką agencji Blend PR. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych. Stypendystka zagranicznych uniwersytetów w Lipsku i Kilonii. Wykłada na uczelniach wyższych oraz prowadzi szkolenia z zakresu marketingu. Poza „Mikromarką” wydała również książkę naukową „Nowy Jork wyobrażony i doświadczony”.
O „MIKROMARCE” „Mikromarka” to praktyczna, osadzona w realiach sektora MŚP instrukcja zarządzania komunikacją dla firm. Dzięki zawartym w niej poradom dowiesz się, jak stworzyć wpływową, estetyczną i dochodową markę. Książka pomoże przede wszystkim właścicielom i przedstawicielom niekorporacyjnych biznesów oraz osobom, które dopiero planują założenie działalności gospodarczej. Więcej dowiesz się tutaj.
***
Jeśli nie mogliście się z nami spotkać na prelekcji, to udostępniamy nagranie tego webinaru:
W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...
Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.
W 2019 i 2020 roku wraz z agencją kreatywną More Bananas wyruszyliśmy w wielką marketingową podróż po Polsce. Odwiedziliśmy kilka miast i przekazaliśmy naszą wiedzę i doświadczenia biznesowe z szeroko pojętego marketingu internetowego. Cykl cieszył się dużą popularnością. Potem przyszła pandemia covid, lock down i musieliśmy przerwać te szkolenia. W tym roku postanowiliśmy wrócić do...
Zapraszamy na 42. webinar Newspoint. Robert Sadowski – Digital Marketing Manager Newspoint pokaże, jak znaleźć najbardziej odpowiednich influencerów dla danej marki i jakie narzędzia do tego wykorzystać. Influencer marketing (IM) od kuchni – praktyczna wiedza od analityków mediów.
Zapraszamy na 41. webinar Newspoint. Anna Piskorska – Business Development Manager Newspoint pokaże, o co najczęściej firmy pytają przed podjęciem współpracy z platformami do monitorowania mediów.