Zapraszamy na kolejny webinar Newspoint, w którym Aleksandra Kamińska, nasza Senior Analyst, pokaże, jak i w jakim celu analizować przeróżne dane, które można wyciągnąć z systemów monitorujących media. Zaczynamy we wtorek 16 czerwca o 12:00.
W trakcie webinaru dowiesz się:
co można analizować przy pomocy danych z monitoringu mediów,
jakie metody badawcze można wykorzystać,
co analizować oprócz listy wyników – znaczenie podstawowych wskaźników i wykresów panelu Newspoint,
które statystyki powinny mieć dla Ciebie większe znaczenie, na jakich KPI się skupić,
jak zastosować przydatne triki w Excelu ułatwiające pracę z danymi.
Zachęcamy do udziału w webinarze wszystkich marketerów, pr-owców i analityków zainteresowanych analizą big data. Dane z monitoringu mediów można wykorzystać do sprawdzenia, gdzie przebywa nasza grupa docelowa, ustalenia strategii obecności w social media, poznania opinii o naszych produktach, wybrania odpowiednich influencerów, wdrożenia programu employer brandingowego, analizy działań konkurencji i pomiaru efektywności działań PR. A to tylko wierzchołek możliwości dogłębnej analizy z pozyskanych danych.
Zostań w domu i posłuchaj. Wymagana jest rejestracja. Webinar już we wtorek 16 czerwca o 12:00.
***
Jeśli nie mogliście się z nami spotkać to mamy nagranie tego webinaru:
W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...
Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.
W 2019 i 2020 roku wraz z agencją kreatywną More Bananas wyruszyliśmy w wielką marketingową podróż po Polsce. Odwiedziliśmy kilka miast i przekazaliśmy naszą wiedzę i doświadczenia biznesowe z szeroko pojętego marketingu internetowego. Cykl cieszył się dużą popularnością. Potem przyszła pandemia covid, lock down i musieliśmy przerwać te szkolenia. W tym roku postanowiliśmy wrócić do...
Zapraszamy na 42. webinar Newspoint. Robert Sadowski – Digital Marketing Manager Newspoint pokaże, jak znaleźć najbardziej odpowiednich influencerów dla danej marki i jakie narzędzia do tego wykorzystać. Influencer marketing (IM) od kuchni – praktyczna wiedza od analityków mediów.
Zapraszamy na 41. webinar Newspoint. Anna Piskorska – Business Development Manager Newspoint pokaże, o co najczęściej firmy pytają przed podjęciem współpracy z platformami do monitorowania mediów.