Webinarium – podstawy e-marketingu dla firm
23 czerwca 2014, Paulina Pocheć
Już jutro, 24 czerwca 2014 r. odbędzie się szkolenie online z zakresu podstaw e-marketingu. Webinarium będzie miało zasięg ogólnopolski i jest dedykowane startupom działajcym w pionie Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości.
Tematyka szkolenia pozwoli zrozumieć uczestnikom czym jest e-marketing i jakie są jego części składowe, jednak w głównej mierze prelekcja będzie odnosić się do mediów społecznościowych, jako podstawowych platform komunikacji firmy z otoczeniem. Nie zabraknie solidnej dawki informacji podstawowych obejmujących najważniejsze pojęcia oraz statystyki z zakresu Internetu w Polsce i na świecie. Konsultantka marketingowa Karolina Chrostek, która poprowadzi szkolenie zaprezentuje również najnowsze trendy oraz rozwiązania wspierające działania firmy w sieci. Jednym z ważniejszych punktów webinarium będzie omówienie społecznego ujęcia Internetu, które ma istotne znaczenie w tworzeniu strategii komunikacji firmy.
Webinarium będzie stanowić bazę teoretyczną do planowanych w późniejszym terminie zajęć praktycznych, które przyjmą formę warsztatów. Koordynatorami projektu po stronie AIP na Śląsku są Mateusz Maik (Dyrektor AIP Śląsk) oraz Michał Kucharski (Główny Koordynator AIP Śląsk). AIP są fundacją, skupiającą młode, przedsiębiorcze osoby, posiadające pasję i motywację do stworzenia własnej firmy. Misją Inkubatorów jest wspieranie osób przedsiębiorczych w rozpoczęciu własnej działalności gospodarczej.
Zapisy prowadzone są poprzez stronę: www.e-marketing-katowice.eventbrite.com.
Webinarium – eMarketingRealizatorem projektu jest firma Punkt Krytyczny. Zaś Newspoint i GetResponse – partnerami.