Webinarium – podstawy e-marketingu dla firm

23 czerwca 2014, Paulina Pocheć

Już jutro, 24 czerwca 2014 r. odbędzie się szkolenie online z zakresu podstaw e-marketingu. Webinarium będzie miało zasięg ogólnopolski i jest dedykowane startupom działajcym w pionie Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości.

Tematyka szkolenia pozwoli zrozumieć uczestnikom czym jest e-marketing i jakie są jego części składowe, jednak w głównej mierze prelekcja będzie odnosić się do mediów społecznościowych, jako podstawowych platform komunikacji firmy z otoczeniem. Nie zabraknie solidnej dawki informacji podstawowych obejmujących najważniejsze pojęcia oraz statystyki z zakresu Internetu w Polsce i na świecie. Konsultantka marketingowa Karolina Chrostek, która poprowadzi szkolenie zaprezentuje również najnowsze trendy oraz rozwiązania wspierające działania firmy w sieci. Jednym z ważniejszych punktów webinarium będzie omówienie społecznego ujęcia Internetu, które ma istotne znaczenie w tworzeniu strategii komunikacji firmy.

Webinarium będzie stanowić bazę teoretyczną do planowanych w późniejszym terminie zajęć praktycznych, które przyjmą formę warsztatów. Koordynatorami projektu po stronie AIP na Śląsku są Mateusz Maik (Dyrektor AIP Śląsk) oraz Michał Kucharski (Główny Koordynator AIP Śląsk). AIP są fundacją, skupiającą młode, przedsiębiorcze osoby, posiadające pasję i motywację do stworzenia własnej firmy. Misją Inkubatorów jest wspieranie osób przedsiębiorczych w rozpoczęciu własnej działalności gospodarczej.

Zapisy prowadzone są poprzez stronę: www.e-marketing-katowice.eventbrite.com.

 

Webinarium – eMarketingRealizatorem projektu jest firma Punkt Krytyczny. Zaś Newspoint i GetResponse – partnerami.

 



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

4 stycznia 2024, Robert Sadowski

Newspoint & IMM & More Bananas On The Marketing Tour 2. Przystanek Kielce [szkolenie]

W 2019 i 2020 roku wraz z agencją kreatywną More Bananas wyruszyliśmy w wielką marketingową podróż po Polsce. Odwiedziliśmy kilka miast i przekazaliśmy naszą wiedzę i doświadczenia biznesowe z szeroko pojętego marketingu internetowego. Cykl cieszył się dużą popularnością. Potem przyszła pandemia covid, lock down i musieliśmy przerwać te szkolenia. W tym roku postanowiliśmy wrócić do...

13 września 2023, Robert Sadowski

Webinar Newspoint: Mapping influencerów

Zapraszamy na 42. webinar Newspoint. Robert Sadowski – Digital Marketing Manager Newspoint pokaże, jak znaleźć najbardziej odpowiednich influencerów dla danej marki i jakie narzędzia do tego wykorzystać. Influencer marketing (IM) od kuchni – praktyczna wiedza od analityków mediów.

6 czerwca 2023, Robert Sadowski

Webinar Newspoint: Dlaczego warto korzystać z monitoringu mediów?

Zapraszamy na 41. webinar Newspoint. Anna Piskorska – Business Development Manager Newspoint pokaże, o co najczęściej firmy pytają przed podjęciem współpracy z platformami do monitorowania mediów.