Wspieramy ogólnopolską akcję #MIESZKODLAUKRAINY, której głównym celem jest zbiórka środków pieniężnych na rzecz uchodźców wojennych z Ukrainy, organizowaną za pośrednictwem platformy www.pomagam.pl.
Głównym celem #MIESZKODLAUKRAINY jest zbiórka środków pieniężnych na rzecz uchodźców wojennych z Ukrainy, przebywających na stałe w Hotelu Mieszko w Gorzowie Wielkopolskim. Kwota jaka jest do zebrania do 1 milion złotych, który pozwoli na zakup artykułów żywnościowych, środków czystości, medykamentów, a także pozwoli sfinansować m.in. wyprawki szkolne oraz zajęcia dla ukraińskich dzieci i ich mam.
Ambasadorami przedsięwzięcia zostały osoby znane i cenione – Krystyna Janda, Agnieszka Holland, Alicja Majewska, Andrzej Seweryn, Adam Małysz, Artur Barciś, Cezary Żak, Sebastian Świderski, Michał Bajor, zespół ENEJ, Adam Nowak, Robert Biedroń, Kazimierz Marcinkiewicz, Radosław Sikorski, Włodzimierz Cimoszewicz, Dariusz Rosati, Jarosław Wałęsa, Tomas Frankowski, Maciej Kurzajewski, Rafał Cieszyński, Eryk Lubos, Marcin Bosak, Michał Piela, Sławomir Orzechowski, Tomasz Dedek, Rafał Patyra, Dorota Kamińska, Wojciech Solarz, Piotr Kędzierski, Robert Mateja, Natalia Lesz, Agnieszka Wielgosz, Renata Pałys, Bartłomiej Firlet, Piłkarze Warty Poznań oraz Janusz Kruciński.
Dodatkowo, w związku z akcją, za pośrednictwem platformy www.charytatywni.allegro.pl organizowane są licytacje charytatywne.
Newspoint przygotował raport medialny na podstawie prowadzonego dla Hotelu Mieszko monitoringu mediów w okresie 1 sierpnia do połowy listopada 2022 roku.
Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.
Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.
Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.
W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.
W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...