Wzrost potrzeby mierzenia efektów komunikacji
16 lipca 2014, Paulina Pocheć
Najnowsze międzynarodowe badanie AMEC pokazuje, że w miarę jak firmy PR zaczynają stosować nowy, zintegrowany model działań komunikacyjnych, zaczynają również dostrzegać wagę pomiaru i analityki – nawet bardziej niż wcześniej.
To jeden z głównych trendów widocznych w nowym międzynarodowym badaniu trendów biznesowych, przeprowadzonym przez AMEC wśród członków organizacji. Więcej niż siedem na dziesięć (72%) badanych członków AMEC zgadza się, że agencje PR coraz bardziej dostrzegają wagę pomiaru i analizy. Badanie pokazuje też dynamicznie rosnącą potrzebę mierzenia efektów działań w mediach społecznościowych wśród klientów – wspomina o niej 81% badanych członków AMEC.
Członkowie organizacji wspierają rónież działania edukacyjne AMEC – aż 87% badanych firm twierdzi, że organizacja ta pełni kluczową rolę w uświadamianiu rynku o wadze pomiaru efektów komunikacji w ramach swojego globalnego programu edukacyjnego.
Więcej informacji: AMEC website