Zostań prelegentką/em na Interaktywnej Konferencji Online Oli Gościniak

31 marca 2023, Robert Sadowski

Internet to siła i ogrom możliwości. Mając odpowiednią wiedzę i narzędzia można naprawdę odnieść sukces. W dniach 13-15 czerwca odbędzie się III Interaktywna Konferencja Online, której motywem przewodnim jest Promocja Produktu Online. Poruszone zostaną tematy social mediów, content marketingu oraz sprzedaży. Newspoint został patronem medialnym.

Kim jestem?
Nazywam się Ola Gościniak i Jestem Interaktywna. Jestem autorką książki „Bądź Online” oraz książkoplanera „Rok w biznesie online”, do tego jestem mentorką i przedsiębiorczynią. Od 6 lat pomagam kobietom wyklikać marzenia o własnym biznesie online prowadzonym na własnych zasadach. Na swoich szkoleniach, wykładach i kursach przeszkoliłam już blisko 50 000 kobiet pokazując im m.in. jak stworzyć od zera swoją stronę www czy sklep internetowy. Tworzę zgraną, pomocną i zaangażowaną społeczność w ramach Jesteśmy Interaktywne. Byłam prelegentką i mówczynią na takich wydarzeniach jak I <3 Marketing czy Blog Conference Poznań. Oprócz tego jestem laureatką XII edycji konkursu Sukces Pisany Szminką Bizneswoman Roku w kategorii Przeciwdziałanie Wykluczeniu Cyfrowemu. Od 2022 jestem też wykładowczynią na Collegium Da Vinci, gdzie przekazuję wiedzę o tworzeniu i promocji własnych produktów, networkingu oraz komercjalizacji kanałów własnych w Internecie.

Jaki problem rozwiązuje III Interaktywna Konferencja Online?

Coraz więcej osób działa w Internecie i sprzedaje swoje produkty z wykorzystaniem sklepu internetowego, czy też przez portale społecznościowe. Startujący z biznesem online często są zagubieni i nie wiedzą jaki pierwszy krok powinni zrobić, aby odnieść sukces. Obecnie ogromną rolę odgrywa promocja produktów i właśnie o tym chciałabym opowiedzieć uczestniczkom i uczestnikom organizowanej przeze mnie konferencji. „Na czym się skupić na początku? Na co szczególnie zwrócić uwagę? Jak wyróżnić się na tle konkurencji? Jakie treści tworzyć dla swoich odbiorców?” – te pytania padają z ust praktycznej każdej osoby, która zaczyna swoje działania online. Pomóżmy im razem na początku tej drogi!
Szczegóły na: https://olagosciniak.pl/konferencja2023/

Nie tylko dla początkujących
Interaktywna Konferencja Online jest przeznaczona również dla osób, które sprzedają już w Internecie, ale chciałyby poprawić swoje wyniki. Chcą zdobyć nową wiedzę i wdrożyć ją w swoim biznesie, zobaczyć jakie usprawnienia, zmiany mogą wprowadzić, dowiedzieć się jak jeszcze skuteczniej promować swoje produkty. Wyciągnijmy do nich wspólnie rękę i wskażmy jakie obszary w swojej działalności mogą poprawić!

Jak było w 2022 roku?
W 2022 roku 37 prelegentek i prelegentów podzieliło się swoją wiedzą oraz doświadczeniem z 1000 uczestników. Tematem przewodnim konferencji był Pierwszy Produkt Online. Rozmawialiśmy o tym jaki pierwszy krok zrobić, jakich błędów nie popełniać, jakich narzędzi używać, czy też jak automatyzować swoją pracę. A to wszystko w trakcie wykładów i paneli dyskusyjnych!

Wrażenia uczestników po konferencji
„Świetna konferencja, cieszę się że udało mi się być na żywo. Ogrom wiedzy i inspiracji do działania oraz pozytywnej energii <3 dziękuję” – Dorota
„Super konferencja!!! �� Merytorycznie i profesjonalnie. Brawa dla wszystkich prelegentek i prelegentów!!! �� Wszystko mi się bardzo podobało �� Brawo Ola!!! ��” – Ewa
„Ola, dzięki �� świetna konferencja, mega ilość wiedzy ��” – Agnieszka
„Cudna konferencja! Dzięki! ��” – Justyna

I Ty możesz zostać częścią konferencji i wypromować swoją markę!

Czy wiesz, że dzięki udziałowi w konferencji możesz wypromować swoją markę, a do tego zwiększyć przychody w swoim biznesie? Rok temu w konferencji wzięło udział 1000 uczestników. W ciągłej sprzedaży jest dostęp do konferencji, więc… ta liczba stale rośnie!
Rozliczenie za Twoje wystąpienie w konferencji jest afiliacyjne. Oznacza to, że otrzymasz 50% od sprzedanych biletów na Konferencję z Twojego polecenia. Jak to wygląda? Otrzymasz swój indywidualny kod rabatowy, który będziesz udostępniać na swoich social mediach. Rok temu jedna z prelegentek wygenerowała w ten sposób przychód w wysokości 10 000 zł! Oprócz tego otrzymasz zestaw konferencyjnych grafik, które będą promować Twoje wystąpienie.

Jak się zgłosić?

Zgłoszenie do bycia prelegentem w konferencji jest bardzo proste. Wystarczy wypełnić ankietę do 31 marca 2023. Odpowiedź otrzymasz już w kwietniu,
Link do ankiety:
https://docs.google.com/forms/d/1vKBukLFW1U19Tb82Juv_radw43HV43iGvpLDrusaZdU/viewform?
edit_requested=true

Wypełnij ją na spokojnie, bez pośpiechu. Nie ma złych i dobrych odpowiedzi. Udzielaj odpowiedzi tak, jak czujesz.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



8 maja 2024, Robert Sadowski

Forum IAB 2024

22 i 23 maja w w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się tegoroczne Forum IAB, które przebiegnie pod hasłem “25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”. Forum IAB to flagowa konferencja IAB Polska, wytyczająca standardy najlepszych praktyk e-marketingu. Stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Newspoint...

5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.